12.02.2016 / 18:39
StoryEditor

Intermarche testuje produkty bio i eko

()
Na początku grudnia  2015 r. Grupa Muszkieterów postawiła zbadać opinię i potrzeby klientów w kwestii żywności bio i eko. W tym celu zorganizowana  została wysyłka kreatywna koszy z produktami dostępnymi w sklepach Intermarché, a której adresatami byli blogerzy oraz dziennikarze zajmujący się tematyką zdrowej żywności i gotowania. 12 adresatów za pomocą ankiety wyraziło swoją opinię na temat nadesłanych produktów.

Potrzeby konsumenckie ulegają dynamicznym zmianom dzięki coraz większej świadomości klientów. Od lat niesłabnącą popularnością cieszą się produkty z gamy bio i eko....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 12:37
StoryEditor
Krakowski Kredens otwiera pierwszy sklep stacjonarny. Zapowiada powrót tradycyjnych wędlin i serów [NASZ NEWS]
Krakowski Kredens (shutterstock)

Reaktywowana marka uruchamia swój pierwszy fizyczny sklep. Zajmie 40 mkw. w warszawskim centrum KEN Center. Placówka otworzy swoje drzwi w kwietniu.

Po zawirowaniach związanych z przejęciem marki przez nowego właściciela, Krakowski Kredens uruchomił pod koniec zeszłego roku sklep internetowy, którego oferta koncentruje się g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 14:50
StoryEditor
Rynek food-to-go w Polsce z wyraźnym wzrostem. Co napędza sprzedaż takich produktów w sklepach?
Hot-dog jest jedną z najczęściej kupowanych przekąsek na stacji paliw (fot. Shutterstock)

Rynek produktów food-to-go w Polsce zwiększył swoją wartość o blisko 10 proc. w 2024 r. - wynika z danych PMR Market Experts. Wzrost wynika m.in. z rozwoju asortymentu ready-to-eat i ready-to-serve w sklepach spożywczych, piekarniach, cukierniach oraz na stacjach paliw. Do zwiększenia wartości rynku przyczyniła się również inflacja.

Autorzy badania wskazują, że w styczniu 2025 r. aż 71 proc. Polaków deklarowało, że ogranicza swoje wydatki. Choć odsetek ten maleje, to nadal pozostaje wysoki. Badani najczę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 14:31