16.01.2017 / 10:34
StoryEditor

InPost uruchomi w 2017 r. 1000 nowych paczkomatów

Do istniejących na koniec 2016 r. 2200 urządzeń InPost doda w 2017 roku 1000 kolejnych maszyn (fot. materiały prasowe)
Grupa InPost zanotowała w 2016 roku wzrost liczby obsługiwanych przesyłek o 142 proc. To przede wszystkim zasługa segmentu kurierskiego (+405 proc.). Większym zainteresowaniem cieszyły się też przesyłki polecone e-commerce, które w 2016 roku zyskały 149 proc. Na fali rosnącego zainteresowania firma zamierza w tym roku znacząco zwiększyć liczbę Paczkomatów.

– Z ofertę kurierską wystartowaliśmy bardzo niedawno, bo w lipcu 2015 roku. W ciągu zaledwie 18 miesięcy rozbudowaliśmy biznes kurierski do poziomu, do którego nasza konkuren...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 13:17
StoryEditor
Lidl inwestuje w sportową markę własną. Do promocji zatrudnił małżeństwo słynnych tenisistów
Sklep sieci Lidl (fot. Shutterstock)

Sieć Lidl rusza z promocją artykułów sportowych marki własnej Crivit. W spotach promocyjnych ma wystąpić legendarne tenisowe małżeństwo – Steffi Graff i Andre Agassi.

O sprawie pisze Lebensmiitel Zeitung. Nie ma jeszcze oficjalnego potwierdzenia tej informacji, dyskont odmówił dziennikarzom komentarza. Gazeta zwraca uwagę, że Lidl poszukiwał ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 14:59
StoryEditor
Nowy numer "Wiadomości Handlowych" już dostępny! W środku: Brian Olesen/Netto, Jesper Oestergaard/7-Eleven, strategia Dino, franczyza w handlu [SPIS TREŚCI]
Sprawdź, o czym piszemy w nowym numerze ”Wiadomości Handlowych”

Strategia rozwoju Dino, walka sieci handlowych i ich dostawców o marże, scenariusze rozwoju franczyzy, sojusze zakupowe w Polsce i Europie - to tylko niektóre z licznych tematów, jakie poruszamy w najnowszym numerze "Wiadomości Handlowych" (nr 1/2025). W magazynie znajdziecie także wywiady m.in. z dyrektorem generalnym Netto Polska Brianem Olesenem, dyrektorem zarządzającym Reitan Convenience Denmark (7-Eleven) Jesperem Oestergaardem oraz rzecznikiem małych i średnich przedsiębiorców Agnieszką Majewską.

O czym piszemy w najnowszym numerze "Wiadomości Handlowych"?

- "Chcemy mieć głos na rynku" - mówi w wywiadzie numeru Brian Olesen, dyrektor generalny Netto Polska. Szef pol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. marzec 2025 04:57