06.02.2016 / 19:58
StoryEditor

Grupa PSB o podatku od handlu: Przegramy konkurencję i zbankrutujemy

Przedsiębiorcy zrzeszeni w ramach Grupy Polskie Składy Budowlane protestuje przeciwko projektowi ustawy o podatku od sprzedaży detalicznej. „Jako polscy przedsiębiorcy prowadzący małe i średnie przedsiębiorstwa handlowe podjęliśmy rynkową walkę z zagranicznymi sieciami handlowymi tworząc Grupę Polskie Składy Budowlane. Obecnie przygotowany projekt Ustawy o podatku od sprzedaży detalicznej niweczy nasze dotychczasowe wysiłki związane z budowaniem ogólnopolskiej marki, pod którą działamy na rynku, konkurując z sieciami zagranicznymi.” – piszą w stanowisko przedstawiciele Grupy PSB.

„Przedstawiony w mediach projekt ustawy zakłada stawki podatku w wysokości 0,7% powyżej 18 mln. zł rocznego obrotu, 1,3% powyżej 3,6 mld. zł oraz 1,9% za obroty realizowane w so...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 15:27
StoryEditor
Wojna cenowa Lidla i Biedronki wchodzi na nowy poziom. Masło tańsze o 1 grosz. Gdzie jest taniej?
Sklepy Lidl i Biedronka (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl/Jeronimo Martins Polska)

Ceny masła biją ostatnio rekordy i stały się nośnym tematem, więc dyskonty mocniej ruszyły z promocjami na ten asortyment. Biedronka i Lidl prześcigają się w cenie, które różnią się o… 1 grosz.

Cena kostki masła bez promocji w niektórych sklepach może sięgać już nawet 9-10 zł. Oczywiście w dyskontach jest taniej, a najlepsze oferty czekają na tych, którzy zdecydują si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2024 / 14:28
StoryEditor
Żabka ma już 11 tys. sklepów. W Warszawie uruchomiła placówkę, w której testuje nowe rozwiązania
Huczne otwarcie sklepu nr 11000 sieci Żabka Polska. Placówka ruszyła w Warszawie, fot. Żabka Polska

Najnowszy sklep sieci, zlokalizowany w ścisłym centrum stolicy, jest wyjątkowy pod wieloma względami. Dlatego też jego otwarcie też było wyjątkowe.

Sieć sklepów Żabka osiągnęła kolejny kamień milowy, otwierając swoją 11 tys. placówkę w Polsce. Ta przy ul.  Moliera jest unikatowa ze względu na lokalizację, ale też i zastosow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 12:48