19.01.2017 / 09:50
StoryEditor

Grupa Carrefour notuje znaczny wzrost sprzedaży. Francuska sieć rośnie także w Polsce

Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały prasowe)
Grupa Carrefour uzyskała w 2016 roku przychody rzędu 85,7 mld euro, co oznacza 3,3% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. W IV kwartale wzrost wyniósł 3,5%. Francuska sieć zanotowała pozytywny wynik także w Polsce.

Zgodnie z opublikowanymi w dniu dzisiejszym danymi finansowymi francuski koncern odnotował w 2016 r. bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Sprzedaż ogółem (bez paliw) wyniosła 85,7 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.02.2025 / 11:03
StoryEditor
Branża opakowaniowa stoi u progu dynamicznych zmian. Na co muszą się przygotować producenci, sieci handlowe i sektor FMCG?
Branża opakowaniowa stoi u progu dynamicznych zmian. Na co muszą się przygotować producenci, sieci handlowe i sektor FMCG? (fot. Shutterstock)

Branża opakowaniowa stoi przed rewolucją, wynikającą z unijnych regulacji oraz rosnących kosztów surowców i energii. W 2025 roku na producentów wpłynie szczególnie rozporządzenie PPWR (Packaging and Packaging Waste Regulation) oraz dyrektywa SUP (Single-Use Plastics Directive), które zaostrzają wymagania dotyczące recyklingu i eliminacji jednorazowych opakowań plastikowych.

Najważniejsze zmiany obejmują: redukcję odpadów opakowaniowych o 5 proc. do 2030 roku i o 15 proc. do 2040 roku; obowiązkowe stosowanie surowców z recyklingu w opakowaniach plas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 11:04
StoryEditor
Widoczna poprawa obecnych nastrojów konsumenckich. Czy sytuacja się utrzyma?
Widoczna poprawa obecnych nastrojów konsumenckich. Czy sytuacja się utrzyma? (fot. Shutterstock)

Główny Urząd Statystyczny opublikował najnowsze dane dotyczące nastrojów konsumenckich. W lutym 2025 roku zaobserwowano poprawę w ocenie bieżącej sytuacji, jednak oczekiwania wobec przyszłości uległy pogorszeniu.

Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), który odzwierciedla aktualne tendencje w konsumpcji indywidualnej, osiągnął poziom -14,8. Jest to wzrost o 0,3 pkt. proc. w porówn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 19:33