10.06.2019 / 10:39
StoryEditor

Globalna sprzedaż FMCG w kanale online wzrosła w ubiegłym roku o ponad 20 proc.

W Polsce e-commerce odpowiada za 1,1 proc. sprzedaży artykułów FMCG (fot. Pixabay CC0)
W skali globalnej sprzedaż online szybko zbywalnych artykułów konsumpcyjnych wzrosła w 2018 r. o 20,3 proc. Obecnie 5,1 proc. artykułów spożywczych sprzedawanych jest przez Internet – najnowsze dane firmy Kantar omawia serwis KamCity.

Wzrosty sprzedaży napędzają Stany Zjednoczone i Chiny kontynentalne, oba te rynki łącznie są odpowiedzialne za 84 proc. łącznych wzrostów globalnego e-commerce, m.in. dzięki suk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 23:09
StoryEditor
Ile sklepów może otworzyć Studenac w Chorwacji i Słowenii? Analitycy pokazują potencjał rozwoju sieci

Do końca 2028 r. Studenac zamierza rozbudować swoją sieć do 3400 sklepów. Firma chce to zrobić otwierając nowe sklepy i przejmując innych graczy w Chorwacji i Słowenii. Eksperci wskazują, że potencjał rozwoju sieci jest znacznie większy.

Należąca do funduszu Enterprise Investors chorwacka sieć Studenac zapowiedziała swój debiut na giełdach w Warszawie i Zagrzebiu. Firma publikując prospekt podzieliła się d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 13:03
StoryEditor
Patryk Rudnicki, Bain & Company: w tym roku konsumenci podchodzą do wydatków świątecznych z większą rozwagą
Patryk Rudnicki, Partner Zarządzający warszawskim biurem Bain & Company

Konsumenci podchodzą do wydatków z większą rozwagą niż wcześniej i mimo bliskości sezonu świątecznego koncentrują się głównie na produktach pierwszej potrzeby, które uznają za niezbędne - komentuje Patryk Rudnicki, ekspert z firmy konsultingowej Bain & Company.

Większość konsumentów deklaruje rozpoczęcie zakupów świątecznych dopiero w listopadzie, co sugeruje markom koncentrację działań marketingowych na ten okres. Co więcej, klienci k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 00:21