10.02.2017 / 12:51
StoryEditor

Frisco.pl zanotowało w 2016 r. prawie 50 proc. wzrost liczby klientów

Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl (materiały prasowe)
W 2016 roku niemal co czwarty obywatel Unii Europejskiej zrobił zakupy spożywcze online. Rozwój branży e-grocery przyspiesza także w Polsce. Supermarketów online Frisco.pl w ubiegłym roku zanotował wzrost liczby klientów o blisko połowę. Zaufanie Polaków do sklepów spożywczych online wzrasta dzięki wysokiej jakości usług i produktów oraz rosnącej świadomości dotyczącej cen, które kształtują się na poziomie tradycyjnych hipermarketów.

Supermarkety online cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród polskich konsumentów. Rosnący potencjał branży e-grocery jest wyraźnie widoczny u lidera w tej kategorii, Fr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 13:14
StoryEditor
Żabka jeszcze w tym roku otworzy sklep numer 11 tys. [WIDEO]
Przemysław Kijewski, dyrektor operacyjny sieci Żabka (fot. mat. własne)
O planach Żabki na drugie półrocze 2024 r., w tym o celach w zakresie otwierania nowych sklepów, opowiedział nam podczas kongresu Retail Trends 2024 Przemysław Kijewski, dyrektor operacyjny sieci Żabka.

- Z punktu widzenia Grupy Żabka, drugie półrocze 2024 r. to silna koncentracja, po pierwsze, na dalszym dynamicznym rozwoju sieci i, po drugie, inwestycja w doświadczenie zak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.06.2024 / 16:13
StoryEditor
Technologiczna wpadka sieci McDonald‘s. Sztuczna inteligencja błędnie interpretowała zamówienia składane przez klientów
Testowany przez McDonald‘s system składania zamówień oparty na sztucznej inteligencji przegrał w konkurencji z pracownikami z krwi i kości (fot. Shutterstock)  
McDonald’s zdecydował się wycofać technologię składania zamówień opartą na AI z restauracji typu drive-thru. Dlaczego? Wszystkiemu winne były źle interpretowane zamówienia, z których klienci szydzili w internecie.

McDonald‘s zapowiedział, że do końca lipca br. wycofa system automatycznego składania zamówień oparty na sztucznej inteligencji z ponad 100 restauracji w USA, w których ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 05:40