15.10.2016 / 12:53
StoryEditor

Frisco.pl chce więcej sprzedawać klientom biznesowym

Frisco.pl buduje ofertę nie tylko dla klientów indywidualnych. (materiały własne)
Obecnie produkty spożywcze, artykuły biurowe i higieniczne zamawia w sklepie internetowym Frisco.pl ok. 5000 klientów biznesowych. Frisco.pl chce rozwijać sprzedaż do biur. W przypadku Warszawy, potężnego centrum biznesowego, to świetny pomysł na szybki rozwój dystrybucji.

Co ciekawe, Frisco.pl specjalnie poszerzyło swój asortyment, żeby oferta była bardziej atrakcyjna dla klientów biznesowych. Oprócz świeżych owoców i pieczywa, napojów, soków i a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 69% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 14:42
StoryEditor
KE wezwała Temu do przestrzegania unijnych przepisów o ochronie konsumentów, wytykając firmie szereg naruszeń
Temu ma obcnie miesiąc na ustosunkowanie się do pytań CPC oraz zaproponowanie sposobu rozwiązania zidentyfikowanych problemów z prawem konsumenckim (fot. Ascannio/Shutterstock)

Komisja Europejska po przeprowadzeniu dochodzenia na szczeblu europejskim we współpracy z krajowymi organami ds. ochrony konsumentów (Consumer Protection Cooperation Network - SPC) powiadomiła Temu o całym szeregu praktyk stosowanych na tej platformie, a naruszających unijne prawo konsumenckie.

CPC nakazało Temu dostosowanie praktyk do przepisów konsumenckich UE. Temu, które nadal pozostaje przedmiotem dochodzenia, poproszono również o dostarczenie dodatkowych info...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 10:52
StoryEditor
Dino produkuje własną energię elektryczną i obniża koszty funkcjonowania sklepów
Dino instaluje panele słoneczne na dachach swoich supermarketów (Dino Polska)

Sieci sklepów Dino udało się obniżyć koszty zużytych materiałów i energii o 2,2 mln zł, czyli o 0,4 proc., do 616,6 mln zł w III kw. 2024 r. w porównaniu z 618,8 mln PLN w III kw. 2023 roku. Jak to się udało?

Jak wskazują przedstawiciele sieci Dino spadek ten wynikał ze spadku cen materiałów i energii elektrycznej oraz z rosnącego wolumenu energii elektrycznej wygenerowanej przez Din...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 22:49