15.10.2016 / 12:53
StoryEditor

Frisco.pl chce więcej sprzedawać klientom biznesowym

Frisco.pl buduje ofertę nie tylko dla klientów indywidualnych. (materiały własne)
Obecnie produkty spożywcze, artykuły biurowe i higieniczne zamawia w sklepie internetowym Frisco.pl ok. 5000 klientów biznesowych. Frisco.pl chce rozwijać sprzedaż do biur. W przypadku Warszawy, potężnego centrum biznesowego, to świetny pomysł na szybki rozwój dystrybucji.

Co ciekawe, Frisco.pl specjalnie poszerzyło swój asortyment, żeby oferta była bardziej atrakcyjna dla klientów biznesowych. Oprócz świeżych owoców i pieczywa, napojów, soków i a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 69% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 13:17
StoryEditor
Dyskonty tracą w oczach klientów. Wszystkie sieci dyskontowe z niższymi ocenami w najnowszym rankingu

EY-Parthenon przedstawił wyniki drugiej edycji badania „Retail Performance Ranking”, przeprowadzonego w Polsce. Pokazują one, że pierwsza czwórka najlepiej ocenianych detalistów w naszym kraju nie uległa zmianie. Pozycję liderem rankingu w przypadku sieci zajmujących się sprzedażą artykułów spożywczych i pierwszej potrzeby co prawda zachował Lidl, jednak klienci wystawili wszystkim sieciom dyskontowym niższe oceny niż rok wcześniej. Można nawet powiedzieć, że oceny dla Biedronki poleciały na łeb na szyję.

Na czele rankingu Retail Performance 2024, wskazującego najlepiej ocenianych detalistów w Polsce, podobnie jak rok wcześniej uplasowały się: Allegro, Rossmann, Empik oraz S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 13:33
StoryEditor
Największe sieci handlowe poparły rolników w sporze z rządem. Czego dotyczy konflikt?
Lidl akceptuje kupony rabatowe sieci Aldi

Tesco, Aldi i Lidl zdecydowanie poparły brytyjskich rolników w ich sporze z rządem dotyczącym wprowadzenia podatku od dziedziczenia farm o wartości przekraczającej jeden mln funtów. Nowa propozycja podatkowa, która ma wejść w życie w kwietniu 2026 roku, budzi kontrowersje i może poważnie wpłynąć na sektor rolniczy.

Największa brytyjska sieć supermarketów, Tesco, ostrzegła, że zmiany podatkowe mogą zagrozić przyszłemu bezpieczeństwu żywnościowemu Wielkiej Brytanii. – Będziemy wspierać apele...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. styczeń 2025 09:59