26.06.2018 / 14:23
StoryEditor

Francuzi chcą opodatkować dostawy zakupów zamówionych online

(fot. Pixabay CC0)
Jeśli francuski rząd zrealizuje swoje zamiary, Francuzi będą musieli płacić dodatkowy podatek w wysokości 1 do 2 proc., w zależności od długości trasy ostatniej dostawy – informuje Retail Detail.

Jak donosi serwis Retail Detail, nowy podatek ma się przysłużyć do rewitalizacji centrów miast i ochrony małych firm. Według wstępnych koncepcji, miał on wynosić 50 eurocentów z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 15:25
StoryEditor
Czy retail media staną się najważniejszym kanałem komunikacji z klientem? Ekspert wylicza zalety tego narzędzia i stojące przed nim wyzwania

Retail media stają się nie tylko dodatkiem do tradycyjnych metod komunikacji, ale kluczowym elementem strategii monetyzacji przestrzeni sprzedażowej. Jakie czynniki napędzają rozwój tego sektora?

Jeszcze kilka lat temu reklama w miejscu sprzedaży ograniczała się głównie do tradycyjnych nośników, takich jak plakaty, wobblery czy standy promocyjne. Dziś rozwój technologii ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 11:34
StoryEditor
Pizza strzałem w gastronomiczną dziesiątkę. Żabka chwali się wynikami i zapowiada rozwój streetfoodowej oferty
Oferta gastronomiczna wpływa na pozytywne wyniki sprzedażowe Żabki (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)

Żabka już dawno przestała być siecią, które proponuje swoim klientom wyłącznie klasyczne zakupy. Punkty handlowe pod zielonym szyldem zapewniają im bowiem całą gamę dodatkowych usług. Wśród nich nie sposób nie wymienić oferty gastronomicznej, która ma istotny wpływ na wyniki Grupy. - Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno ze sprzedaży, jak i rentowności tego projektu. Rozwijamy go bardzo intensywnie - zapewnia Tomasz Suchański, CEO Żabki.

Jeszcze kilka lat temu, główną rolę w ofercie gastronomicznej Żabki grał hot dog. Parówka czy kabanos? Jakie sosy? Duża bułka czy mała? - pytała wówczas sklepowa obsługa. Dzisia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 11:18