25.10.2016 / 10:56
StoryEditor

Efekt 500+ w handlu. Na co Polacy wydają dodatkowe pieniądze?

Tylko co szósty Polak deklaruje, że przeznaczy środki z programu ”Rodzina 500+” na zakup żywności (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tylko 17 proc. Polaków deklaruje, że pieniądze otrzymywane w ramach rządowego programu "Rodzina 500+" przeznacza na zakup żywności - wynika z badania CBOS. Ponadto Polacy nie przyznają się do tego, by w związku z pobieraniem świadczenia wychowawczego mieli zamiar zrezygnować ze swojej obecnej pracy (0 proc. odpowiedzi).

CBOS swoje badanie nt. korzystania z programu "Rodzina 500+" przeprowadził pomiędzy 21 września a 12 października, metodą wywiadów bezpośrednich wspomaganych komputerowo (CAPI)...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 13:26
StoryEditor
Tomasz Suchański, CEO Żabki: akcyza na jednorazowe e-papierosy praktycznie wyeliminuje je z rynku
Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Żabka Polska (fot. Żabka Polska)

Dyrektor generalny Grupy Żabka zabrał głos w sprawie wprowadzenia akcyzy na jednorazowe e-papierosy. Zdaniem Tomasza Suchańskiego, taki ruch praktycznie wyeliminuje ten produkt z rynku. Szef franczyzowego brandu dodał, że konsumpcja przełoży się na nietradycyjne produkty tytoniowe.

Podczas specjalnej konferencji Grupy Żabka, która odbyła się we wtorek 25 marca, dyrektor generalny sieci został zapytany o to, czy podniesienie akcyzy na alkohol i papierosy mo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 12:37
StoryEditor
Znowu pożar! Płonie hala targowa, do której przeniosła się część kupców ze strawionej ogniem hali Marywilska 44
Znów płonie hala targowa w Warszawie. Przy ul. Modlińskiej widać ogromne zadymienie (fot. TVN24)

Kupcy, którzy w maju ub.r. stracili majątki i pracę, przenieśli się do nowej, pobliskiej hali. Teraz znów walczą o przetrwanie. Dosłownie. Płonie hala Modlińska 6D, do której się przenieśli w październiku ub.r.

Po ubiegłorocznej tragedii kupcy podzielili się. Część zdecydowała się handlować w miasteczku tymczasowym przy ul. Marywilskiej; część natomiast przeniosła się do nowej, poblisk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 12:10