25.10.2016 / 10:56
StoryEditor

Efekt 500+ w handlu. Na co Polacy wydają dodatkowe pieniądze?

Tylko co szósty Polak deklaruje, że przeznaczy środki z programu ”Rodzina 500+” na zakup żywności (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tylko 17 proc. Polaków deklaruje, że pieniądze otrzymywane w ramach rządowego programu "Rodzina 500+" przeznacza na zakup żywności - wynika z badania CBOS. Ponadto Polacy nie przyznają się do tego, by w związku z pobieraniem świadczenia wychowawczego mieli zamiar zrezygnować ze swojej obecnej pracy (0 proc. odpowiedzi).

CBOS swoje badanie nt. korzystania z programu "Rodzina 500+" przeprowadził pomiędzy 21 września a 12 października, metodą wywiadów bezpośrednich wspomaganych komputerowo (CAPI)...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 08:28
StoryEditor
Ministerstwo Finansów twierdzi, że nie będzie zmian w akcyzie na alkohol. W wyrobach tytoniowych spore podwyżki
Półka z alkoholem w sklepie (Shutterstock)
Resort finansów nie planuje zmian w dotychczasowym planie zwiększania akcyzy od wyrobów alkoholowych. Większe roszady szykują się za to w przypadku wyrobów tytoniowych. Tutaj Ministerstwo Finansów planuje znaczne podwyżki akcyzy.

O sprawie pisze Polska Agencja Prasowa, która cytuje Andrzeja Domańskiego, ministra finansów. Ten zapowiada zmiany w kontekście akcyzy od wyrobów tytoniowych.

– Zaprop...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2024 / 17:18
StoryEditor
Retail media żyłą złota? Jakie bariery handel musi pokonać, żeby zarabiać na reklamach?
Michał Taranta, Kinesso; Konrad Wacławik, NIelsenIQ, Radek Wierzbiński Allegro i Paweł Jachowski, Wiadomości Handlowe podczas fireside-chatu: Retail media – nowa szansa dla sektora retail. Jak ją wykorzystać? na kongresie Retail Trends 2024 (fot. Wiadomości Handlowe)
Sprzedawcy detaliczni dążą do tego, żeby coraz więcej ich przychodów pochodziło z działalności niehandlowej, w tym z reklam. Eksperci przyznają, że potencjał retail mediów jest ogromny, ale żeby go w pełni uwolnić, branża musi przełamać kilka barier.

Reklamodawcy globalnie w tym roku wydadzą na komunikację w retail mediach, czyli wszystkich przestrzeniach, których właścicielem są sprzedawcy detaliczni 137 miliardów dol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 15:37