Milionowe zamówienie zostało złożone w poniedziałek 28 sierpnia i już dotarło do klientki z Wielkopolski, która robi zakupy na bee.pl od 2020 roku i dokonała w tym czasie kilkunastu transakcji. Często kupuje napoje roślinne, żywność bezglutenową, naturalne herbaty i suszone owoce. – Klientka otrzyma od nas specjalną paczkę z prezentami, gdzie znajdzie trochę smakołyków, zestaw kosmetyków naturalnych, książki, a także gadżety z naszym logo i bon na zakupy - mówi Joanna Bruszewska, kierownik marketingu Bee.pl i TaniaKsiazka.pl.
Jak działa Bee.pl?
Sklep internetowy Bee.pl zaczął swoją działalność w 2018 roku jako niszowy sklep z żywnością ekologiczną i bio. Jego założyciele - Agnieszka i Łukasz Kierusowie - pasjonaci zdrowego trybu życia, chcieli dostarczać klientom tylko najlepsze produkty, pochodzące od zaufanych producentów.
Skokowy rozwój Bee.pl zanotował w czasie pandemii, kiedy rozszerzył asortyment o najczęściej poszukiwane wówczas towary. Choć nadal koncentruje się na szerokim wyborze produktów spożywczych, rozwinął ofertę o wiele kategorii zakupowych. Na półkach sklepu znajdziemy artykuły dziecięce, zabawki, akcesoria do domu i ogrodu, środki czystości, kosmetyki (również naturalne). Od 2023 roku duży rozwój przeszła także kategoria “Dla zwierząt”.
Obecnie - jak zapewniają przedstawiciele e-sklepu - Bee.pl jest liderem w sprzedaży napojów roślinnych oraz produktów ekologicznych na rynku e-commerce. Oferuje około 5 tysięcy artykułów z kategorii “żywność bio” i “zdrowa żywność” dostępnych od ręki.
- Naszą najpopularniejszą kategorią są napoje roślinne, w której nie mamy sobie równych na rynku e-commerce, a także jesteśmy jednym z największych odbiorców i sprzedawców tych produktów w Polsce. Co miesiąc sprzedajemy około 100 tys. litrów napojów roślinnych - alternatyw mleka krowiego - mówi Sławomir Siergiejczyk, dyrektor handlowy Bee.pl.
Zadowolenie klientów to priorytet dla Bee.pl
Bee.pl stawia na ‘zadowolenie klientów, oferując im szybką i bezpieczną dostawę, atrakcyjne ceny i wiele promocji, a także profesjonalną obsługę.’ Misją Bee.pl jest wsparcie klientów w zdrowych wyborach i oszczędzanie im czasu na zakupach, by mieli go więcej dla siebie i najbliższych.
- Milionowe zamówienie to dla nas sukces i dowód na to, że nasze działania marketingowe przynoszą efekty. Milionowe zamówienie to także impuls do dalszego rozwoju naszej marki i oferty. Chcemy być liderem na rynku e-grocery w Polsce i oferować naszym klientom najlepsze produkty i usługi. Dlatego ciągle analizujemy rynek, badamy potrzeby klientów, wprowadzamy nowe funkcjonalności na naszej stronie, oferujemy atrakcyjne promocje, a także poszerzamy nasz asortyment i nawiązujemy nowe współprace. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu będziemy mogli osiągnąć kolejne miliony zamówień i zadowolić kolejnych klientów - mówi Joanna Bruszewska.
Bee.pl z nową strategią komunikacyjną
Od piątych urodzin, które Bee.pl obchodziło na początku sierpnia, marka posługuje się claimem “Żyj leepiej, kupuj mądrzeej!”, który podwójnym “ee” nawiązuje do nazwy sklepu.
- Nasz cel to wspieranie klientów w zdrowych wyborach i oszczędzanie im czasu na zakupach. Dobieramy asortyment w taki sposób, aby klient mógł zrobić lepsze, przemyślane zakupy do domu i jego otoczenia w jednym miejscu, z dostawą pod drzwi lub do automatu paczkowego. Dzięki unikalnej komunikacji chcemy zwiększyć znajomość sklepu Bee.pl” - mówi dyrektor handlowy Bee.pl Sławomir Siergiejczyk.
Sklep, który posługuje się postacią pszczoły w logo, dba o wsparcie tych owadów. Na dachu biura powstała minipasieka, pracownicy zasiali też łąki kwietne. W 2022 i 2023 r. wsparcie od Bee.pl uzyskała Fundacja Ratujmy Pszczoły.
W 2020 roku w magazynie nastąpiła radykalna zmiana w sposobie pakowania zamówień i wyeliminowano materiały foliowe. Przesyłki pakowane są w biodegradowalne kartony i papier bąbelkowy. Stare kartony, w których przychodzą dostawy, przerabiane są na miejscu za pomocą specjalnej maszyny na wypełnienia paczek.
Liczne zmiany w celu ograniczenia zużycia odpadów wprowadzono też w biurach i magazynie. Pracownicy korzystają ze szklanych butelek na wodę, otrzymali też wielorazowe bawełniane torby na zakupy. Do wyboru wykonanych z ekologicznych materiałów butelek, toreb, filtrów do wody czy bawełnianych chusteczek zachęcani są również klienci sklepu.