29.08.2023 / 21:14
StoryEditor

E-sklep Bee.pl chce być liderem na rynku e-grocery w Polsce. Firma zrealizowała właśnie milionowe zamówienie

E-sklep Bee.pl

Sklep internetowy Bee.pl, należący do białostockiej spółki Glosel, wysłał milionowe zamówienie złożone online. Operator zapowiada, że chce być liderem na rynku e-grocery w Polsce.

Milionowe zamówienie zostało złożone w poniedziałek 28 sierpnia i już dotarło do klientki z Wielkopolski, która robi zakupy na bee.pl od 2020 roku i dokonała w tym czasie kilkunastu transakcji. Często kupuje napoje roślinne, żywność bezglutenową, naturalne herbaty i suszone owoce. – Klientka otrzyma od nas specjalną paczkę z prezentami, gdzie znajdzie trochę smakołyków, zestaw kosmetyków naturalnych, książki, a także gadżety z naszym logo i bon na zakupy - mówi Joanna Bruszewska, kierownik marketingu Bee.pl i TaniaKsiazka.pl.

Jak działa Bee.pl?

Sklep internetowy Bee.pl zaczął swoją działalność w 2018 roku jako niszowy sklep z żywnością ekologiczną i bio. Jego założyciele - Agnieszka i Łukasz Kierusowie - pasjonaci zdrowego trybu życia, chcieli dostarczać klientom tylko najlepsze produkty, pochodzące od zaufanych producentów.

Skokowy rozwój Bee.pl zanotował w czasie pandemii, kiedy rozszerzył asortyment o najczęściej poszukiwane wówczas towary. Choć nadal koncentruje się na szerokim wyborze produktów spożywczych, rozwinął ofertę o wiele kategorii zakupowych. Na półkach sklepu znajdziemy artykuły dziecięce, zabawki, akcesoria do domu i ogrodu, środki czystości, kosmetyki (również naturalne). Od 2023 roku duży rozwój przeszła także kategoria “Dla zwierząt”.

Obecnie - jak zapewniają przedstawiciele e-sklepu - Bee.pl jest liderem w sprzedaży napojów roślinnych oraz produktów ekologicznych na rynku e-commerce. Oferuje około 5 tysięcy artykułów z kategorii “żywność bio” i “zdrowa żywność” dostępnych od ręki.

- Naszą najpopularniejszą kategorią są napoje roślinne, w której nie mamy sobie równych na rynku e-commerce, a także jesteśmy jednym z największych odbiorców i sprzedawców tych produktów w Polsce. Co miesiąc sprzedajemy około 100 tys. litrów napojów roślinnych - alternatyw mleka krowiego - mówi Sławomir Siergiejczyk, dyrektor handlowy Bee.pl.

Zadowolenie klientów to priorytet dla Bee.pl

Bee.pl stawia na ‘zadowolenie klientów, oferując im szybką i bezpieczną dostawę, atrakcyjne ceny i wiele promocji, a także profesjonalną obsługę.’ Misją Bee.pl jest wsparcie klientów w zdrowych wyborach i oszczędzanie im czasu na zakupach, by mieli go więcej dla siebie i najbliższych.

- Milionowe zamówienie to dla nas sukces i dowód na to, że nasze działania marketingowe przynoszą efekty. Milionowe zamówienie to także impuls do dalszego rozwoju naszej marki i oferty. Chcemy być liderem na rynku e-grocery w Polsce i oferować naszym klientom najlepsze produkty i usługi. Dlatego ciągle analizujemy rynek, badamy potrzeby klientów, wprowadzamy nowe funkcjonalności na naszej stronie, oferujemy atrakcyjne promocje, a także poszerzamy nasz asortyment i nawiązujemy nowe współprace. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu będziemy mogli osiągnąć kolejne miliony zamówień i zadowolić kolejnych klientów - mówi Joanna Bruszewska.

Bee.pl z nową strategią komunikacyjną

Od piątych urodzin, które Bee.pl obchodziło na początku sierpnia, marka posługuje się claimem “Żyj leepiej, kupuj mądrzeej!”, który podwójnym “ee” nawiązuje do nazwy sklepu.

- Nasz cel to wspieranie klientów w zdrowych wyborach i oszczędzanie im czasu na zakupach. Dobieramy asortyment w taki sposób, aby klient mógł zrobić lepsze, przemyślane zakupy do domu i jego otoczenia w jednym miejscu, z dostawą pod drzwi lub do automatu paczkowego. Dzięki unikalnej komunikacji chcemy zwiększyć znajomość sklepu Bee.pl” - mówi dyrektor handlowy Bee.pl Sławomir Siergiejczyk.

Sklep, który posługuje się postacią pszczoły w logo, dba o wsparcie tych owadów. Na dachu biura powstała minipasieka, pracownicy zasiali też łąki kwietne. W 2022 i 2023 r. wsparcie od Bee.pl uzyskała Fundacja Ratujmy Pszczoły.

W 2020 roku w magazynie nastąpiła radykalna zmiana w sposobie pakowania zamówień i wyeliminowano materiały foliowe. Przesyłki pakowane są w biodegradowalne kartony i papier bąbelkowy. Stare kartony, w których przychodzą dostawy, przerabiane są na miejscu za pomocą specjalnej maszyny na wypełnienia paczek.

Liczne zmiany w celu ograniczenia zużycia odpadów wprowadzono też w biurach i magazynie. Pracownicy korzystają ze szklanych butelek na wodę, otrzymali też wielorazowe bawełniane torby na zakupy. Do wyboru wykonanych z ekologicznych materiałów butelek, toreb, filtrów do wody czy bawełnianych chusteczek zachęcani są również klienci sklepu.

15.04.2025 / 13:43
StoryEditor
Dezinflacja tuż za rogiem. Czy branża handlowa ma się czego bać?
Inflacja cen ma stopniowo wyhamowywać (fot. Shutterstock)

Zdaniem Jakuba Olipry, starszego ekonomisty Credit Agricole Bank Polska, już w trzecim kwartale inflacja spadnie do poziomu 3,2 proc., ale w przekroju całego roku i tak pozostanie na wyższym poziomie niż rok temu.

Olipra przypomina, że zgodnie z finalnymi danymi GUS inflacja CPI w Polsce nie zmieniła się w marcu w porównaniu do lutego i wyniosła 4,9 proc., kształtując się zgodnie ze wstęp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 12:21
StoryEditor
Paweł Grabowski, Żabka Future: chcemy być najwięksi w kraju jeśli chodzi o retail media
Director of Digital B2B w Żabka Polska (wiadomoscihandlowe.pl)

Paweł Grabowski, Head of Digital B2B w Żabka Future, był jednym z gości debaty pod nazwą "New growth engine in retail. Budowanie wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany", która odbyła się podczas kongresu Retail Trends 2025. Przedstawiciel popularnej sieci opowiadał m.in. o planach firmy na najbliższe miesiące. Wśród nich wymienił m.in. rozwój aplikacji mobilnej oraz działania na rzecz umocnienia się w przestrzeni retail mediów.

Za nami kongres Retail Trends 2025. Najważniejsze spotkanie przedstawicieli handlu, przemysłu, usług i nauki odbyło się we wtorek 1 kwietnia w hotelu Double Tree by Hilton w War...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 19:34