29.08.2023 / 21:14
StoryEditor

E-sklep Bee.pl chce być liderem na rynku e-grocery w Polsce. Firma zrealizowała właśnie milionowe zamówienie

E-sklep Bee.pl

Sklep internetowy Bee.pl, należący do białostockiej spółki Glosel, wysłał milionowe zamówienie złożone online. Operator zapowiada, że chce być liderem na rynku e-grocery w Polsce.

Milionowe zamówienie zostało złożone w poniedziałek 28 sierpnia i już dotarło do klientki z Wielkopolski, która robi zakupy na bee.pl od 2020 roku i dokonała w tym czasie kilkunastu transakcji. Często kupuje napoje roślinne, żywność bezglutenową, naturalne herbaty i suszone owoce. – Klientka otrzyma od nas specjalną paczkę z prezentami, gdzie znajdzie trochę smakołyków, zestaw kosmetyków naturalnych, książki, a także gadżety z naszym logo i bon na zakupy - mówi Joanna Bruszewska, kierownik marketingu Bee.pl i TaniaKsiazka.pl.

Jak działa Bee.pl?

Sklep internetowy Bee.pl zaczął swoją działalność w 2018 roku jako niszowy sklep z żywnością ekologiczną i bio. Jego założyciele - Agnieszka i Łukasz Kierusowie - pasjonaci zdrowego trybu życia, chcieli dostarczać klientom tylko najlepsze produkty, pochodzące od zaufanych producentów.

Skokowy rozwój Bee.pl zanotował w czasie pandemii, kiedy rozszerzył asortyment o najczęściej poszukiwane wówczas towary. Choć nadal koncentruje się na szerokim wyborze produktów spożywczych, rozwinął ofertę o wiele kategorii zakupowych. Na półkach sklepu znajdziemy artykuły dziecięce, zabawki, akcesoria do domu i ogrodu, środki czystości, kosmetyki (również naturalne). Od 2023 roku duży rozwój przeszła także kategoria “Dla zwierząt”.

Obecnie - jak zapewniają przedstawiciele e-sklepu - Bee.pl jest liderem w sprzedaży napojów roślinnych oraz produktów ekologicznych na rynku e-commerce. Oferuje około 5 tysięcy artykułów z kategorii “żywność bio” i “zdrowa żywność” dostępnych od ręki.

- Naszą najpopularniejszą kategorią są napoje roślinne, w której nie mamy sobie równych na rynku e-commerce, a także jesteśmy jednym z największych odbiorców i sprzedawców tych produktów w Polsce. Co miesiąc sprzedajemy około 100 tys. litrów napojów roślinnych - alternatyw mleka krowiego - mówi Sławomir Siergiejczyk, dyrektor handlowy Bee.pl.

Zadowolenie klientów to priorytet dla Bee.pl

Bee.pl stawia na ‘zadowolenie klientów, oferując im szybką i bezpieczną dostawę, atrakcyjne ceny i wiele promocji, a także profesjonalną obsługę.’ Misją Bee.pl jest wsparcie klientów w zdrowych wyborach i oszczędzanie im czasu na zakupach, by mieli go więcej dla siebie i najbliższych.

- Milionowe zamówienie to dla nas sukces i dowód na to, że nasze działania marketingowe przynoszą efekty. Milionowe zamówienie to także impuls do dalszego rozwoju naszej marki i oferty. Chcemy być liderem na rynku e-grocery w Polsce i oferować naszym klientom najlepsze produkty i usługi. Dlatego ciągle analizujemy rynek, badamy potrzeby klientów, wprowadzamy nowe funkcjonalności na naszej stronie, oferujemy atrakcyjne promocje, a także poszerzamy nasz asortyment i nawiązujemy nowe współprace. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu będziemy mogli osiągnąć kolejne miliony zamówień i zadowolić kolejnych klientów - mówi Joanna Bruszewska.

Bee.pl z nową strategią komunikacyjną

Od piątych urodzin, które Bee.pl obchodziło na początku sierpnia, marka posługuje się claimem “Żyj leepiej, kupuj mądrzeej!”, który podwójnym “ee” nawiązuje do nazwy sklepu.

- Nasz cel to wspieranie klientów w zdrowych wyborach i oszczędzanie im czasu na zakupach. Dobieramy asortyment w taki sposób, aby klient mógł zrobić lepsze, przemyślane zakupy do domu i jego otoczenia w jednym miejscu, z dostawą pod drzwi lub do automatu paczkowego. Dzięki unikalnej komunikacji chcemy zwiększyć znajomość sklepu Bee.pl” - mówi dyrektor handlowy Bee.pl Sławomir Siergiejczyk.

Sklep, który posługuje się postacią pszczoły w logo, dba o wsparcie tych owadów. Na dachu biura powstała minipasieka, pracownicy zasiali też łąki kwietne. W 2022 i 2023 r. wsparcie od Bee.pl uzyskała Fundacja Ratujmy Pszczoły.

W 2020 roku w magazynie nastąpiła radykalna zmiana w sposobie pakowania zamówień i wyeliminowano materiały foliowe. Przesyłki pakowane są w biodegradowalne kartony i papier bąbelkowy. Stare kartony, w których przychodzą dostawy, przerabiane są na miejscu za pomocą specjalnej maszyny na wypełnienia paczek.

Liczne zmiany w celu ograniczenia zużycia odpadów wprowadzono też w biurach i magazynie. Pracownicy korzystają ze szklanych butelek na wodę, otrzymali też wielorazowe bawełniane torby na zakupy. Do wyboru wykonanych z ekologicznych materiałów butelek, toreb, filtrów do wody czy bawełnianych chusteczek zachęcani są również klienci sklepu.

15.11.2024 / 16:16
StoryEditor
Czego oczekuje od franczyzy pokolenie Z? Dr Marta Ziółkowska przedstawiła wyniki badań
dr Marta Ziółkowska, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Edukacja, elastyczność operacyjna, a także rozwój nowych technologii będą kluczowymi elementami przyszłości franczyzy w świecie pokolenia Z - przekonywała podczas konferencji Franczyza 3.0 NextGen dr Marta Ziółkowska. Ekspertka zaprezentowała także wyniki badań przeprowadzonych wśród studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z przedstawionych danych jasno wynika, czym przyszli przedsiębiorcy będą kierować się przy wyborze systemu franczyzowego.

W czwartek 14 lipca w stołecznym hotelu Renaissance Warsaw Airport odbyła się konferencja Franczyza 3.0 NextGen. W trakcie wydarzenia miała miejsce prezentacja Marty Zió...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.11.2024 / 11:03
StoryEditor
Gdzie Polacy robią zakupy? Jaki kanał dominuje oraz jakimi sposobami pozostałe mogą przyciągnąć klientów?
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Wśród kanałów handlowych królują dyskonty, ale jak wskazuje Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry, sytuacja zaczyna się stabilizować. Również wskazuje na sposoby jakimi pozosałe kanałyu mogą przyciągać klientów.

Dyskont to wciąż dominujący format wśród najczęściej wybieranych sklepów przez Polaków, wynika z badań Inquiry przedstawionych na konferencji Franczyza 3.0 NextGen. Na pytanie "...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 08:08