25.02.2016 / 17:13
StoryEditor

Dyskonty zachwalają marki własne

()
Z najnowszego raportu o strategii promocyjnej sieci, przygotowanego przez instytut badawczy ABR SESTA, wynika, że hipermarkety i dyskonty wydają podobną liczbę gazetek.

Sieci hipermarketów wydają średnio ponad 7 gazetek w miesiącu, a dyskonty niemal identyczną liczbę (dokładnie 6,9). Za to dyskontowe gazetki mają więcej stron, choć czas obowiąz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 12:17
StoryEditor
W 2025 r. Grupa Empik planuje zbliżyć się do liczby 400 salonów i mocno rozwijać ofertę produktową w ponad 20 kategoriach
Empik podsumowuje czwarty kwartał 2024. Jak rozwinęły się poszczególne kanały grupy? (fot. mareriały prasowe)

Grupa Empik zamknęła czwarty kwartał 2024 roku z imponującymi wynikami we wszystkich kanałach sprzedaży. Platforma empik.com umocniła swoją pozycję w czołówce polskiego e-commerce, zajmując czwarte miejsce w rankingu Mediapanel (grudzień 2024) i osiągając niemal 11 mln realnych użytkowników miesięcznie.

Empik Marketplace, kluczowy motor wzrostu spółki, odnotował 80 proc. wzrost sprzedaży w grudniu 2024 roku w porównaniu do tego samego okresu roku poprzedniego. W czwartym kwar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.02.2025 / 11:20
StoryEditor
Trudne czasy dla branży produktów dziecięcych. Co doprowadziło do upadłości dwóch znanych marek?
Trudne czasy dla branży produktów dziecięcych. Co doprowadziło do upadłości dwóch znanych marek? (fot. Shutterstock)

Rok 2025 rozpoczął się od niepokojących wiadomości dla branży produktów dziecięcych. Jak informuje Agnieszka Skonieczna, Retail & Pharma Business Unit Director w PMR Market Experts, ogłoszono postępowania upadłościowe polskiej marki Whisbear oraz niemieckiej firmy Sprick Cycle GmbH.

Whisbear, znany z popularnej maskotki Szumisia emitującej biały szum i wyciszającej niemowlęta, przez lata cieszył się uznaniem rodziców. Jednak, jak donosi ekspertka, już w 202...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 13:55