20.05.2022 / 11:38
StoryEditor

Delio z Grupy Żabka rusza z kampanią promującą markę jako najszybszy supermarket online

Delio rusza z kampanią promocyjną (mat. prasowe)
Delio to nowy supermarket online wspierający zabieganych mieszkańców wielkich miast w codziennych zakupach. Jego twórca, firma Lite e-Commerce z Grupy Żabka, właśnie uruchomiła kampanię „Kupuj szybko, żyj wolno”, obejmującą spoty reklamowe i działania outdoor, a także akcję promocyjną.

Spoty promocyjne pojawią się w internecie i mediach społecznościowych. Opowiadają historie, które sprowadzają się do tzw. „delio moments” – chwil, w których dzięki szybkiemu i ł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 16:27
StoryEditor
Kroczące rabaty w Carrefourze. Sieć twierdzi, że Polacy je lubią
Carrefour organizuje kolejną odsłonę akcji rabatowej 5-10-15 (fot. Shutterstock)

Sieć Carrefour walczy o lojalność klientów, organizując kolejną odsłonę akcji promocyjnej 5-10-15. Jest ona oparta na mechanizmie rabatów kroczących, często wykorzystywanym także przez innych graczy, na czele z Biedronką.

W ramach kolejnej odsłony akcji 5-10-15, wszyscy klienci sieci Carrefour, którzy w okresie od 17 do 31 marca br., zrobią w niej jednorazowe dzienne zakupy za minimum 100 zło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 13:58
StoryEditor
Liczba niewypłacalnych firm będzie nadal rosła. Handel detaliczny w czołówce branż najbardziej zagrożonych utratą miejsc pracy w następstwie bankructw
W ocenie ekspertów z Allianz Trade lata 2025 i 2026 przyniosą dalszy wzrost liczby niewypłacalnych firm (fot. Shutterstock)

Ostatnie lata przynoszą wzrost liczby firm, które są niewypłacalne. Eksperci z Allianz Trade prognozują, że najbliższej przyszłości ten trend się nie odwróci. Co więcej, może on przybrać na sile, przynosząc utratę milionów miejsc pracy. Skąd tak pesymistyczne prognozy?

Eksperci z Allianz Trade prognozuję, że lata 2025 i 2026 będą dwoma kolejnymi, które przyniosą globalny wzrost liczba niewypłacalnych firm. W ich ocenie liczba niewypłacalności ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 11:12