01.04.2020 / 12:16
StoryEditor

Czy epidemia koronawirusa przekreśli plany inwestycyjne sieci detalicznych? [EKSPERCI]

Sieci, które najlepiej poradzą sobie w pandemii, zyskają zaufanie konsumentów (fot. mat. prasowe Polomarket)
Epidemia koronawirusa dopiero się rozwija i jej długofalowych skutków gospodarczych nie sposób przewidzieć. Jednak już dzisiaj eksperci, zapytani przez portal wiadomoscihandlowe.pl, nie mają wątpliwości, że sieci detaliczne będą musiały znacznie zrewidować swoje plany inwestycyjne. Należy się spodziewać zmniejszenia skali otwarć nowych placówek i modernizacji istniejących. Wzrosnąć mogą za to inwestycje w kanał online. Po kryzysie pojawią się ciekawe możliwości fuzji i przejęć.

– Na pewno spodziewałbym się poważnej rewizji planów ekspansji. W obecnej sytuacji należy spodziewać się opóźnień w oddawaniu czy remontach obiektów handlowych, co wpłynie na ot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 15:19
StoryEditor
1Minute Smacznego! prezentuje nowy, multibrandowy koncept sklepu. Foodvenience z ofertą barową
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)fot. Lagardere Travel Retail
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)fot. Lagardere Travel Retail
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)fot. Lagardere Travel Retail
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)fot. Lagardere Travel Retail
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
Sieć sklepów 1Minute Smacznego! kontynuuje eksperymentowanie. Tym razem po raz pierwszy uruchomiła placówkę działającą wspólnie pod brandami 1Minute i Lokal+48. Marki te "tworzą jedną, wspólną przestrzeń integrującą elementy foodvenience i oferty barowej".

Pierwszy tego typu lokal ruszył w strefie foodhall w Porcie Lotniczym Łódź. - Cieszy mnie, że lotnisko w Łodzi zyskało nowoczesną strefę food hall, a my po raz kolejny skute...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2024 / 10:33
StoryEditor
Listy zakupowe tracą na popularności. Dwucyfrowy spadek w ciągu roku
Konsumenci coraz rzadziej robią listy zakupowe (fot. Envato Elements)
Nieco ponad 43 proc. konsumentów robi duże zakupy według listy, z czego 67 proc. korzysta ze smartfonu, a niemal 33 proc. z kartki papieru. Rok temu wyglądało to inaczej – 58 proc. kupujących tworzyło listy, a wśród nich 62,5 proc. używało smartfonu. Eksperci wskazują, że spadek inflacji wpłynął na zmniejszenie liczby osób planujących zakupy, ale spodziewają się, że prognozowany ponowny wzrost cen może zwiększyć liczbę korzystających z list, zwłaszcza w wersji mobilnej.

43,6 proc. aktywnych konsumentów, wybierając się na duże lub rodzinne zakupy, przygotowuje listę konkretnych artykułów, które potem wkłada do koszyka. Notatki powstają na kartce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. lipiec 2024 18:48