27.03.2017 / 09:29
StoryEditor

Cyfrowi konsumenci nie wybaczają błędów

(materiały prasowe)
Co 10 lat pojawia się dziesięć razy więcej urządzeń mających możliwość podłączenia do sieci. Szacuje, się, że w 2020 roku ich liczba wyniesie 70 miliardów, a w 2030 – bilion. Wraz z nowymi technologiami zmienia się interakcja pomiędzy klientem a firmą, jak i oczekiwania konsumentów względem oferowanych usług. Według prognoz Babson Olin School Of Business, 40 proc. firm z Fortune 500 (ranking największych amerykańskich przedsiębiorstw) w ciągu następnych 10 lat przestanie istnieć. Jak zauważają eksperci, w obliczu cyfrowych zmian, aby zachować konkurencyjną pozycję, potrzebne jest przemodelowania biznesu - uczynienia go klientocentrycznym.

– Działalność na rynku firm takich jak Amazon, Uber czy Netflix redefiniuje doświadczenia i oczekiwania klientów. Współczesne przedsiębiorstwa muszą być dzisiaj o krok przed kon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 10:45
StoryEditor
Biedronka w końcu debiutuje na Słowacji. W środę dwa wielkie otwarcia [GALERIA]
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje <strong>(</strong>fot. materiały prasowe)
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje (fot. materiały prasowe)fot. Materiały Prasowe
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje <strong>(</strong>fot. materiały prasowe)
Biedronka rusza z pierwszym centrum logistycznym na Słowacji (fot. Katarzyna Pierzchała)fot. Katarzyna Pierzchała
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje <strong>(</strong>fot. materiały prasowe)
Tak z zewnątrz prezentuje się pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji (fot. materiały prasowe)fot. Materiały Prasowe
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje <strong>(</strong>fot. materiały prasowe)
Uroczyste otwarcie pierwszego sklepu sieci Biedronka na Słowacji w miejscowości Miloslavov (fot. materiały prasowe)fot. Materiały Prasowe
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje <strong>(</strong>fot. materiały prasowe)
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje <strong>(</strong>fot. materiały prasowe)
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje <strong>(</strong>fot. materiały prasowe)
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje <strong>(</strong>fot. materiały prasowe)

Słowacki rynek detaliczny wita nowego, silnego gracza. Biedronka wchodzi na Słowację ze swoimi pierwszymi sklepami. W środę operator otwiera swój pierwszy sklep w Miłosławiu, niedaleko Bratysławy, oraz potężne centrum logistyczne. Zobacz zdjęcia!

Przed otwarciem sklepów firma przygotowała nowe centrum dystrybucyjne w Voderadach, gdzie zespół 66 osób będzie wspierał logistykę sieci Biedronka. W niedalekiej przyszłości nas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.03.2025 / 15:04
StoryEditor
Właściciel Netto wzmacnia zespół kierowniczy i zatrudnia dwoje nowych dyrektorów
Heidi Wase Skovhus i Andreas Møballe (fot. Salling Group)

Salling Group, właściciel sieci Netto rozpoczyna realizację nowej strategii i zatrudnia w tym celu dwoje nowych menedżerów od komunikacji z konsumentem oraz przejęć.

- Wraz z rozpoczęciem realizacji naszej nowej strategii Aspire28, z radością informuję, że wzmacniamy nasze skupienie na kliencie i podnosimy nasze ambicje, dodając dwie nowe, s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. marzec 2025 23:16