21.10.2013 / 17:45
StoryEditor

Chata Polska po nowemu

Twórca Mar­‑Olu Robert Siemiński (pierwszy z prawej), na boisku czuje się równie dobrze jak w biznesie
Do końca zbliżają się prace nad nowym pozycjonowaniem Chaty Polskiej. – Nie chcemy z nikim konkurować, ale robić swoje według własnego konceptu i wyróżniać się na rynku – mówi Sylwester Maćkowiak, prezes Grupy Mar­‑Ol, organizatora sieci.

O zmianach Chata Polska poinformowała podczas dorocznej imprezy integracyjnej dla franczyzobiorców, która odbyła się we wrześniu w Poznaniu i była utrzymana w sportowej konwencj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.04.2025 / 08:03
StoryEditor
Nice To Fit You zmienia ofertę. Wprowadza diety specjalistyczne z wyborem menu
Dostawa od Nice To Fit You (fot. Nice To Fit You)

Marka Nice To Fit You wprowadza duże zmiany w swojej ofercie Klienci w ramach pakietów “Wybór menu” mogą wybierać dania z całego asortymentu, bez z konieczności decydowania się na konkretną dietę.

Jak wyjaśnia Sylwia Ramos-Wójcik, brand managerka NTFY, wprowadzone zmiany to z jednej strony wynik realizowania oczekiwań klientów, z drugiej zaawansowanej analityki biz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 11:03
StoryEditor
Mięso z Niemiec sprzedawane jako polskie. Zatrważające wyniki kontroli w hipermarketach
Mięso z Niemiec sprzedawane jako polskie. Zatrważające wyniki kontroli w hipermarketach

Inspektorzy IJHARS przeprowadzili kontrole w hipermarketach i sprawdzali znakowanie mięsa. Wykryto nieprawidłowości w aż 50 sklepach. Jednym z częstych nieprawidłowości to sprzedawanie mięsa z Niemiec czy Danii jako produktu polskiego. IJHARS stwierdził znacznie więcej nadużyć niż w poprzedniej kontroli.

Nieprawidłowości w znakowaniu w co czwartej partii mięsa 

Kontrolerzy z Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) przeprowadzili w marcu 2025 roku kontrolę w 167 w sklepach wielkopowierzchniowych oferujących mięso. Inspektorzy wzięli pod lupę przede wszystkim znakowanie mięsa wieprzowego pakowanego i luzem. Jak twierdzi Inspekcja, pochodzenie mięsa jest jedną z najważniejszych cech branych pod uwagę przez konsumentów podczas zakupów. Inspektorzy skontrolowali 593 partie mięsa, o łącznej masie prawie 8 ton.

– Kontrola wykazała nieprawidłowości w 50 skontrolowanych podmiotach, co stanowi 29,9 proc. ogółu skontrolowanych. Z powodu nieprawidłowego znakowania zakwestionowano co czwartą partię mięsa (144), o łącznej masie 923,3 kg – podaje Inspekcja

Jako polskie mięso był sprzedawany produkt z Niemiec czy Danii

Podczas marcowych kontroli w hipermarketach urzędnicy IJHARS ujawnili, że w przypadku 26 partii oznakowanych jako „polskie”, co do miejsca chowu i uboju, była nieprawdziwa. Inspektorzy zidentyfikowali, że jako polskie mięso miały być sprzedawane:

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 66% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. kwiecień 2025 12:49