10.07.2017 / 09:12
StoryEditor

Carrefour wprowadza mobilny autoserwis online monAuto.fr

(mat. prasowe Carrefour)
Francuski detalista rozszerza pakiet usług dla klientów o serwisowanie samochodów. MonAuto.fr to platforma, za pośrednictwem której można zamówić podstawowe czynności serwisowe oraz zakupić cały szereg akcesoriów samochodowych. Obsługa realizowana jest przez mobilne warsztaty samochodowe.

Serwis daje klientom sieci dostęp do pakietu podstawowych czynności serwisowych, takich jak wymiana oleju i filtrów, wymiana lub naprawa ogumienia, serwis hamulców czy kon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.04.2025 / 10:03
StoryEditor
Tomasz Krysiak, Shell: technologia ma wspierać doświadczenie, ale nie może przesłaniać smaku kawy [Retail Trends 2025]
Tomasz Krysiak, Senior Digital Transformation Manager, Shell (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Podczas kongresu Retail Trends 2025, Tomasz Krysiak, Senior Digital Transformation Manager w Shell, zabrał głos w trakcie panelu "Digitalizacja w kawie – jak wykorzystać nowe technologie do zarządzania kategorią i budowania lojalności klientów?". Jego wystąpienie rzuciło światło na to, jak bardzo cyfryzacja zmienia nie tylko sposób zarządzania ofertą kawową, ale też same doświadczenia konsumenta – od zaplecza operacyjnego aż po moment zapłaty za filiżankę ulubionego napoju.

– Jeżeli mówimy o jakości kawy, to nie sposób pominąć kwestii automatyzacji i telemetrii – zaczął Tomasz Krysiak. – Mamy dziś do czynienia z coraz bardziej samoobsługowymi punkt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 10:07
StoryEditor
Joanna Reiter, Kaufland: Przed detalistami ciężkie lata, w 2025 r. cena pozostanie królową
Joanna Reiter, dyrektor Pionu Business Intelligence w Kaufland Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W 2025 r. cena "będzie królową", podobnie jak miało to miejsce w roku ubiegłym - mówiła podczas kongresu Retail Trends 2025 Joanna Reiter, dyrektor Pionu Business Intelligence w Kaufland Polska. Menedżerka przedstawiła dane, z których wynika, że polski klient jeszcze bardziej poszukuje promocji.

- Udział promocyjny na polskim rynku wzrósł w 2024 r. do 35 proc., a w przypadku niektórych retailerów jest to już właściwie 50 proc. Jest to coś, co się nie zmieni i z czym my ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2025 00:21