04.04.2016 / 11:34
StoryEditor

Carrefour rozbuduje Metropolitan Outlet Bydgoszcz

Carrefour rozbuduje obiekt Metropolitan Outlet Bydgoszcz, fot. materiały prasowe ()
Zakończył się etap projektowania nowego obiektu Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Galeria zyskała nową tożsamość architektoniczną, która w połączeniu z szeroką i różnorodną ofertą ponad 60 marek - modowych, sportowych, obuwniczych i wyposażenia wnętrz, stanie się kluczowym elementem wyróżniającym galerię w całym regionie.

Prace projektowe przy Metropolitan Outlet Bydgoszcz zostały zakończone. Koncepcja architektoniczna nowej bydgoskiej inwestycji firmy Carrefour powstała w pracowni Space Ar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 18:38
StoryEditor
UOKiK przygląda się promocji na piwo w Żabce. Sieć tłumaczy, że to żaden "piwonament”, ale akcja, jakich wiele
UOKiK bada czy jedna z ofert obowiązujących w aplikacji sieci Żabka nie narusza zasad promocji napojów alkoholowych, zawartych w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (fot. Shutterstock)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów bada sprawę promocji na piwo w Żabce, która odbiła się szerokim echem w internecie, gdzie zyskała miano "piwonamentu”. Władze sieci tłumaczą, że zasady akcji zostały na wyrost zinterpretowane przez klientów i zarzekają się, że jest ona zgodna z prawem.

UOKiK przygląda się jednej z akcji zorganizowanych przez sieć Żabka, pod kątem tego, czy nie narusza ona zasad promocji napojów alkoholowych, zawartych w ustawie o wychowaniu w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 12:28
StoryEditor
UOKiK daje zielone światło dla dwóch dużych operatorów systemu kaucyjnego
Lista operatorów systemu kaucyjnego może się wkrótce powiększyć o dwa kolejne podmioty. Prezes UOKiK wydał zgodę na to, żeby mogli je utworzyć wiodący producenci napojów bezalkoholowych oraz piwa (fot. Shutterstock)
Prezes UOKiK wydał dwie zgody na utworzenie operatorów systemu kaucyjnego. Decyzje te dotyczą podmiotów, które do życia chcą powołać czołowi producenci napojów bezalkoholowych oraz wiodące browary. Postępowania prowadzone przez urząd antymonopolowy wykazały, że ich powstanie nie ograniczy konkurencji.

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał zgodę na to, żeby czołowe firmy zajmujące się produkcją napojów bezalkoholowych wespół z jednym browarem mogły powołać do życia jeden wspólny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 13:42