05.01.2022 / 12:15
StoryEditor

Brakuje wygodnych rozwiązań e-handlowych dla konsumentów w małych miejscowościach

Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash wskazuje, że należące do grupy sieci franczyzowe inwestują w e-grocery i testują nowe rozwiązania. Jednak najlepiej sprawdzają się one na razie w dużych miastach.

- Niezależnie od rozwoju Frisco.pl, chcemy prowadzić pierwsze testy z naszymi klientami. W ramach przygotowań uruchomiliśmy w Lewiatanie, Gamie i Delikatesach Centrum sklepy int...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.03.2025 / 19:04
StoryEditor
Sieć sklepów 5.10.15. sprzedana! Właśnie podpisano umowę. Kto ją kupił i za ile?

Spółka Monnari Trade poinformowała, że 14 marca br. jej spółka zależna Monna Nice podpisała umowę nabycia 100 proc. akcji w cypryjskiej firmie Hemoca Holdings Limited, która jest właścicielem 50,1 proc. akcji spółki Komex za kwotę 2,673 mln zł. Do Komeksu należy sieć sklepów 5.10.15.

Jednocześnie firma Monna Nice zawarła umowę nabycia wierzytelności spółki Hemoca za kwotę 400 tys. zł.

UOKIK daje zielone światło?

Przypomnijmy, że już kilka tygodni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 12:51
StoryEditor
W lutym ceny detaliczne były wyższe o 5,8 proc. w porównaniu do ubiegłego roku. Dwie kategorie notowały dwucyfrowy wzrost
Drożyzna nie ustępuje (Shutterstock)

Dynamika wzrostu cen lekko wyhamowała, ale w sklepach nadal jest drogo. W lutym br. codzienne zakupy rdr. zdrożały średnio o 5,8 proc. Ostatnio na 17 obserwowanych kategorii dwie były na minusie, a pozostałe – na plusie. Poprzednio tylko jedna grupa zaliczyła spadek, a reszta podskoczyła. W lutym najbardziej podrożały art. tłuszczowe – ogólnie o 16,1 proc. rdr. W TOP5 drożyzny widać też owoce ze wzrostem rdr. na poziomie 10,7 proc., napoje bezalkoholowe – 9,8 proc., słodycze i desery – 9,7 proc., a także nabiał – 9,4 proc. Z kolei chemia gospodarcza i art. sypkie potaniały rdr. o 2,6 proc. i 0,4 proc. Tak wykazała analiza ponad 81 tys. cen detalicznych.

Według cyklicznie wydawanego raportu pt. „Indeks cen w sklepach detalicznych”, autorstwa UCE Research i Uniwersytetu WSB Merito, w lutym br. codzienne zakupy (m.in. żywn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 11:01