15.02.2021 / 10:20
StoryEditor

Auchan poszerza zasięg sklepu internetowego. Operator odświeża witrynę, rozwija dostawy i inwestuje w sieć punktów click&collect

Punkt odbioru zakupów z Auchan Direct w sklepie Auchan Supermarket w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Auchan Retail Polska rozwija usługi związane z zakupami online. Od 15 lutego br. sieć wprowadza na terenie Wrocławia usługę dostawy produktów zamówionych na stronie internetowej bezpośrednio do domów konsumentów. Detalista udostępnia też opcję płatności online. Ponadto Auchan otwiera 30 nowych punktów odbioru zakupów w 6 miastach, w których usługa click&collect dostępna jest od lipca ub. roku. Są to Wrocław, Kraków, Katowice, Trójmiasto, Poznań oraz Łódź.

– Wprowadzona w ubiegłym roku usługa click&collect została bardzo dobrze przyjęta przez naszych klientów, którzy docenili ogromny wybór produktów, na poziomie oferty sklepu stac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2024 / 15:24
StoryEditor
Ekosystem detaliczny Grupy Eurocash trapi chroniczna stagnacja? Jak przebiega realizacja strategii przyjętej w 2022 r.?
Sklep sieci Abc w Jeleniowie (fot. Shutterstock)
Jak wynika z danych Grupy Eurocash, rozwój ekosystemu detalicznego wydaje się na potykać istotne bariery. Zarówno w sieciach franczyzowych, jak i własnych od kilku lat nie widać wyraźnych wzrostów liczebności placówek, a w części formatów mamy do czynienia ze spadkami. Strategia na lata 2023-2025, przyjęta w 2022 r., zakłada m.in. inwestycje w rozwój sieci franczyzowych i partnerskich.

Ewolucja ekosystemu detalicznego Grupy Eurocash wyraźnie napotyka poważne bariery rozwojowe. Problemy widać w wielu szyldach, zarówno franczyzowych, jak i w sklepach własnych cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2024 / 10:05
StoryEditor
Dino uruchomiło "sklep bezobsługowy". Placówka będzie czynna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
Dino dołączyło do nielicznego grona operatorów spożywczych testujących bezobsługowe koncepty handlowe. Polska sieć handlowa wspólnie z Mago uruchomiła placówkę określaną mianem "zautomatyzowanego sklepu".

Bezobsługowy "sklep" ruszył w poniedziałek 8 lipca, a działać będzie po sąsiedzku z jedną z ponad 2,5 tys. zwykłych placówek handlowych Dino (Sośnicowice, ul. Przemys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 11:03