25.06.2020 / 18:18
StoryEditor

Auchan modyfikuje strategię. Celem potrzeby konsumentów i uzyskanie trwałej rentowności

Auchan, (fot. fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Strategiczne kierunki działań i rozwoju Grupy Auchan, przyjęte w ramach globalnego projektu pod nazwą Auchan 2022 ze stycznia br., zostały wzmocnione pod kątem zmian, jakie nastąpiły w zachowaniach konsumentów w efekcie pandemii koronawirusa. Polski oddział już realizuje założenia nowej strategii.

Zmodyfikowane założenia strategii transformacji, którą prowadzi obecnie Grupa Auchan pozwolą na realizację historycznych ambicji francuskiego operatora, w tym na realną poprawę ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 18:01
StoryEditor
Studenac jednak zadebiutuje na giełdzie?! Kolejny zwrot akcji ws. oferty publicznej sieci handlowej
Sklep sieci Studenac w nocy (fot. Marko Lopac)

Studenac Group planuje na wrzesień 2025 r. ponowne podejście do oferty publicznej akcji na giełdzie w Zagrzebiu, donosi chorwacki portal Lider Media. Przypomnijmy, że 28 listopada ub.r. Studenac i jego główny akcjonariusz przerwali pierwszą publiczną ofertę akcji spółki, tłumacząc tę decyzję "niekorzystnymi warunkami rynkowymi".

Według Lider Media, planowana na wrzesień br. oferta obejmie giełdę w Zagrzebiu (ZSE). Ubiegłoroczna próba dotyczyła natomiast zarówno wspomnianego parkietu, jak i warszaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 16:48
StoryEditor
Dyrektor operacyjny LabFarm: niektórzy pukali się w głowę, inni kibicowali. Jak będzie wyglądać przyszłość mięsa komórkowego w Polsce?
Jak będzie wyglądać przyszłość mięsa komórkowego w Polsce? (fot. Shutterstock)

Produkcja mięsa metodą komórkową to temat, który budzi coraz większe zainteresowanie na świecie. W Polsce pionierem w tej dziedzinie jest LabFarm. Firma otrzymała właśnie 9 mln zł z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na dalszy rozwój swojej technologii. Porozmawialiśmy z Wiesławem Macherzyńskim, COO LabFarmu o tym, co udało się osiągnąć do tej pory, jakie wyzwania stoją przed przedsiębiorstwem i jaka przyszłość czeka mięso komórkowe w naszym kraju.

LabFarm otrzymało ponad dziewięć mln zł z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na rozwój innowacyjnej technologii wytwarzania mięsa metodą komórkową. – Grant to wielkie wsparcie i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 17:34