20.07.2017 / 10:09
StoryEditor

Amazon po przejęciu Whole Foods pokaże, jak powinna wyglądać synergia między online a offline

Na zdj. wejście do kwatery głównej Amazona (fot. Flickr.com/photos/scobleizer/ (CC BY 2.0))
Dzięki 460 marketom Whole Foods amerykański gigant online zyskał spory dostęp do rynku stacjonarnego. Ale zyskał też znacznie więcej. Będzie mógł uzupełnić swoje gigantyczne bazy danych informacjami o tym, jak zachowują się klienci stacjonarni. Łącząc potencjał online i offline, będzie w stanie wygenerować potężny efekt synergii– pisze Associated Press.

Dzięki sieci Whole Foods Markets Amazon zyska stałe przychody, a wprowadzając do sklepów roboty i inne technologie automatyzujące obsługę sklepów, dzięki czemu obniży koszty i z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2024 / 09:01
StoryEditor
Żabka wykonała na razie połowę planu otwarć na ten rok
Do lipca 2024 roku, czyli przez pierwsze sześć miesięcy, Żabka Polska otworzyła około 500 nowych sklepów, czyli połowę z liczby zaplanowanej na cały rok. Jak informował Przemysław Kijewski, dyrektor operacyjny sieci Żabka, w tym roku sieć chce świętować otwarcie sklepu numer 11 tys.

Obecnie w Polsce pod szyldem Żabka działa ponad 10,5 tys. sklepów. Sieć handlowa wykonała do tej pory połowę z zakładanego na ten rok planu. Pomimo debiutu w Rumunii, sieć nadal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 09:00
StoryEditor
Analitycy ostrzegają: wyższe stawki akcyzy na wyroby tytoniowe i alkohol podbiją inflację
Zdaniem analityków, większe od zakładanych podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe i alkohol podbiją inflację (fot. Shutterstock)
Ministerstwo Finansów chce podnieść stawki akcyzy na wyroby tytoniowe w latach 2025-2027 bardziej niż zakładał to plan zawarty w tzw. mapie akcyzowej. Eksperci z biura analiz banku Pekao są przekonani, że ta decyzje przełoży się na wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych najczęściej nabywanych przez polskie gospodarstwa domowe.

Z szacunków przedstawionych przez analityków banku Pekao wynika, że podwyżki stawki akcyzy na wyroby tytoniowe z początkiem 2025 r. (o których już na portalu wiadom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. lipiec 2024 19:01