06.09.2018 / 11:49
StoryEditor

Amazon odpowiada na zarzuty dziennikarki: Niesłusznie oskarżany powinien móc się bronić

(fot. By Álvaro Ibáñez from Madrid, Spain (Amazon España por dentro) [CC BY 2.0 (http://creativecommons.org/licenses/by/2.0)], vi)
Amazon odpowiedział na zarzuty, jakie pod adresem firmy skierowała Adriana Rozwadowska, dziennikarka "Gazety Wyborczej". - Naszą intencją było zaadresowanie poważnych naruszeń, jakich dopuściła się dziennikarka pisząc wiele nieprawdziwych informacji na nasz temat. Każdy kto jest niesłusznie oskarżany powinien móc się bronić - mówi w komentarzu przesłanym redakcji wiadomoscihandlowe.pl Marta Rzetelska, PR Manager firmy Amazon.

Przypomnijmy, dziennikarka "GW" o swoich perypetiach z Amazonem poinformowała we wpisie opublikowanym w mediach społecznościowych. Adriana Rozwadowska napisała, iż otrzymała pis...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2024 / 10:56
StoryEditor
W listopadzie ceny w sklepach były o 5,5 proc. wyższe niż przed rokiem. Rosły ceny wszystkich kategorii. Co zdrożało najbardziej?

Jak wykazała analiza ponad 92 tys. cen detalicznych, w ujęciu rok do roku w listopadzie produkty o 5,5 proc. rdr. Tym razem wszystkie obserwowane kategorie były na plusie. Natomiast w pierwszych dniach grudnia ogólny wzrost rdr. wyniósł 5,4 proc., czyli mniej niż w całym zeszłym miesiącu i tyle samo co w październiku. Eksperci tłumaczą, że sieci handlowe wyhamowały z podwyżkami, by nie odstraszać klientów przed świętami.

W zeszłym miesiącu zakupy żywności, napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz pozostałego asortymentu zdrożały średnio o 5,5 proc. rdr. Tak wynika z raportu pt. "Inde...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 13:10
StoryEditor
Uwaga na wątpliwej jakości kalendarze adwentowe z Lidla! Sieć wycofała część z nich ze sprzedaży
6 grudnia Lidl wycofał ze sprzedaży część kalendarzy adwentowych wyprodukowanych dla sieci przez jeden z zakładów firmy Milano (fot. Shutterstock)

Sieć Lidl wycofała ze sprzedaży część kalendarzy adwentowych, wyprodukowanych dla niej przez zakład produkcyjny KDC Pomorzanka, należący do firmy Milano. Powodem tego ruchu był "nieprawidłowy smak i zapach umieszczonych" w nich czekoladek.

11 grudnia br. Główny Inspektor Sanitarny wydał komunikat, w którym ostrzega konsumentów przed zmianami organoleptycznymi czekoladek umieszczonych w niektórych partiach kalen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2024 07:14