04.07.2019 / 12:01
StoryEditor

Allegro wprowadza usługę callback. Doradca oddzwoni w ciągu 10 sekund

(fot. materiały prasowe, Allegro)
Allegro uruchomiło nową formę kontaktu tzw. callback, który pozwala klientom i sprzedającym zamówić rozmowę telefoniczną z doradcą Allegro – natychmiast lub w dogodnym momencie. Usługa zmniejsza wysiłek, jaki trzeba włożyć w skontaktowanie się z obsługą klienta.

W 2018 r. obsługa klientów Allegro została znacznie zmodyfikowana w celu zapewnienia lepszego wsparcia rosnącej liczbie klientów i sprzedawców, zaoferowania im obsługi szybki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.12.2024 / 11:05
StoryEditor
Grupa CCC centralizuje sprzedaż marki DeeZee. Co oznacza nowa strategia w e-commerce?
Na zdj. sklep marki CCC w Warszawie (fot. Below the Sky/Shutterstock)

Grupa CCC podjęła decyzję o integracji sprzedaży marki DeeZee z platformami Modivo oraz CCC. Od teraz produkty DeeZee – brandu modowego oferującego obuwie i akcesoria dla kobiet – będą dostępne w omnichannelowych kanałach sprzedaży grupy. To znaczący krok w realizacji nowej strategii biznesowej, mającej na celu optymalizację działalności e-commerce i poprawę jej rentowności.

W ramach zmian sklep internetowy DeeZee zostanie zintegrowany z Modivo. Dzięki temu wszystkie produkty tej popularnej marki znajdą się w ofercie dwóch kluczowych platform Grupy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.12.2024 / 09:56
StoryEditor
Sieć Moya przekroczyła barierę 500 stacji paliw w Polsce. "To efekt ciężkiej pracy całego zespołu"
Stacja paliw  MOYA (fot. materiały prasowe)

Sieć Moya liczy już 500 stacji paliw w naszym kraju. Marka zarządzana przez firmę Anwim S.A. istnieje na rodzimym rynku od 15 lat, konsekwentnie rozwijając swoją działalność. - Pół tysiąca punktów Moya na mapie całej Polski to efekt ciężkiej pracy całego zespołu i naszych partnerów franczyzowych - podkreśla Rafał Pietrasina, Prezes Zarządu Anwim S.A.

Moya zadebiutowała na krajowym rynku w 2009 roku, kiedy to otworzyła pierwszą stację paliw w Mińsku Mazowieckim. W ciągu 15 lat, marka zarządzana przez firmę Anwim S.A. rosła w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. styczeń 2025 05:10