12.02.2020 / 21:07
StoryEditor

Allegro.pl zainwestuje 1 mld złotych w rozwój swojego ekosystemu

(Allegro.pl)
W 2020 r. platforma Allegro.pl planuje zainwestować 1 mld złotych w dalszy rozwój swojego ekosystemu i rozwiązania, które pozwolą budować "doskonałe doświadczenie kupujących oraz umożliwią dalszy rozwój biznesu ponad 100 tys. firm handlowych działających na platformie."

Allegro podkreśla, że rok 2019 r. był bardzo udany dla naszej platformy. „Polacy wybierają Allegro jako ulubione miejsce robienia zakupów, a sprzedawcy z powodzeniem rozwijają s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 10:22
StoryEditor
Żabka na celowniku oszustów. Podszywają się pod kurierów, próbując kraść przesyłki nadawane przez klientów [TYLKO U NAS]

W niektórych sklepach Żabka pojawiają się oszuści podający się za kurierów jednej z firm współpracujących z siecią. Próbują odebrać przesyłki nadawane przez klientów. Operator przyznaje, że otrzymuje "pojedyncze sygnały" o próbach kradzieży i zapewnia, że natychmiast na nie reaguje.

W niektórych sklepach Żabka pojawiają się oszuści podający się za kurierów firm, z którymi współpracuje sieć – to Poczta Polska, DHL eCommerce Polska i DPD Polska....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 09:16
StoryEditor
W minionym roku polscy konsumenci coraz chętniej odwiedzali sklepy convenience i hipermarkety. Dyskonty i supermarkety nieznacznie tracą
Rośnie ruch w sklepach convenience i hipermarketach (fot. Shutterstock)

W ub.r. odnotowano wzrosty rdr. ruchu i liczby unikalnych klientów w sklepach convenience – o 14,2 proc. i 2,6 proc., a także w hipermarketach – o 7,1 proc. i 2 proc. Z kolei spadki rdr. były w supermarketach – o 5,6 proc. i 2,9 proc., jak również w dyskontach – o 1,8 proc. i 1,9 proc. Do tego sieci convenience utrzymały największy udział w łącznej liczbie wizyt w badanych obiektach – 41,6 proc. w 2024 r. i 40,6 proc. w 2023 r. Najmniejszy miały w ww. latach hipermarkety – odpowiednio 6,3 proc. i 5,9 proc. Tylko w tych dwóch formatach rdr. wzrosła częstotliwość robienia zakupów. Nie doszło do zmian w dyskontach, a w supermarketach nastąpił spadek rdr. To część wniosków z całorocznej analizy zachowań ponad 1,4 mln konsumentów w ponad 38 tys. placówek.

Jak wykazał raport firmy technologicznej Proxi.cloud dotyczący sklepów spożywczych, w 2024 roku ruch wzrósł rdr. w dwóch formatach, tj. w sieciach convenience i hipermarketach –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. marzec 2025 05:12