20.12.2017 / 11:27
StoryEditor

AliExpress coraz popularniejszy w Polsce

Alibaba planuje wykorzystanie dronów do dostaw świeżej żywności czy leków (fot. Pixabay CC0)
Blisko 5 mln Polaków zrobiło w tym roku zakupy w serwisie AliExpress. W zeszłym roku było ich jedynie 3 mln. Eksperci przewidują, że tendencja wzrostowa utrzyma się.

Temat poruszyła „Rzeczpospolita”, która powołuje się na badania PBI/Gemius, z których wynika, że w ostatnich miesiącach oferty na AliExpress przegląda od 4 do 5 mln internautów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 65% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.02.2025 / 15:27
StoryEditor
A więc wojna! Co grozi konsumentom z Polski, UE i USA w obliczu wzrostu ceł i nieprzewidywalności Donalda Trumpa?
Co grozi Polsce, Unii Europejskiej, ale i samym Stanom Zjednoczonym w obliczu ceł, które zapowiada Donald Trump? (fot. Shutterstock)

Cła, osłabienie globalnej wymiany handlowej, wysokie ceny. Czy to rzeczywistość, w której obudziliśmy się po wymianie administracji w USA? Analitycy PKO Banku Polskiego i BNP Paribas opowiedzieli nam jakie zagrożenia niesie ze sobą potencjalna wojna celna Stanów Zjednoczonych z całym światem.

Donald Trump nie zatrzymuje się w swojej celnej gorączce i ogłasza kolejne opłaty odwetowe, które mają być nakładane na kraje i podmioty regulujące import z USA., wśród nich zna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 13:10
StoryEditor
Jedna trzecia polskich konsumentów nie chce korzystać z biometrii i nie chce tego zmieniać. Klienci czują się mniej bezpieczni
Część Polaków czuje opór przed biometrycznymi metodami zatwierdzania transakcji (fot. Shutterstock)

Dane firmy Adyen pokazują, że 30 proc. konsumentów w Polsce nie zamierza korzystać z biometrycznych metod zabezpieczeń w formie odcisku palca oraz funkcji rozpoznawania twarzy. Większość konsumentów oczekuje jednocześnie że to sklepy internetowe zadbają o ich ochronę.

Z badania Adyen Retail Report 2024 wynika, że aż 30 proc. polskich przedsiębiorstw handlu detalicznego w 2023 roku padło cyberprzestępczości, ponosząc średnie straty rzędu 8,3 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:27