25.05.2020 / 11:53
StoryEditor

Alibaba ma już 960 mln aktywnych użytkowników. Historyczny rekord sprzedaży GMV

Kwatera główna Alibaba Group (Źródło: alizila.com)
Grupa Alibaba osiągnęła w roku fiskalnym 2020 przychody przekraczające wszelkie prognozy. Osiągnięto też rekord sumarycznej wartości transakcji brutto (GMV – Gross Merchandise Value), która przekroczyła równowartość 1 biliona dolarów. Liczba aktywnych użytkowników usług cyfrowych koncernu sięgnęła w minionym roku 960 mln.

Łączne przychody Grupy Alibaba wyniosły 509,7 mld juanów – czyli 72,0 mld USD – to wzrost o 35 proc. r/r. Skorygowany zysk EBITDA wzrósł o 29 proc. r/r, do równowartości 22,3 ml...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 15:49
StoryEditor
Sieć Rossmann bije kolejne rekordy. Jak wyglądają plany inwestycyjne sieci drogerii na 2025 r.?
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Rossmann może uznać 2024 rok za bardzo udany. Firma osiągnęła rekordowy obrót w wysokości 15,3 mld euro, przy wzroście sprzedaży o 10,2 proc. w ramach grupie – co przekłada się na bardzo pozytywny rozwój biznesu, na dziewięciu rynkach europejskich, gdzie operator zarządza siecią niemal 5000 sklepów.

W Niemczech gdzie Rossmann ma 2311 placówki sprzedaż wzrosła o 6 proc. do 9,9 mld euro. Na pozostałych rynkach, w tym Polsce, Węgrzech, Czechach, Turcji, Albanii, Kosowie, Hisz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 15:17
StoryEditor
Orlen: platforma Vitay ma podwoić liczbę użytkowników w perspektywie 2035. Jest "ważna w strategii Orlenu"
Grupa Orlen prezentuje strategią ”Energia jutra zaczyna się dziś” (fot. wiadomościhandlowe.pl)

Grupa Orlen zapowiada, że Platforma lojalnościowa Vitay ma – zgodnie z opublikowaną dzisiaj strategią "Energia jutra zaczyna się dziś", powiększyć liczbę użytkowników z obecnych ok. 5 mln do 8 mln w 2030 oraz 10 mln do 2035 r.

Grupa Orlen zapowiada, że Platforma lojalnościowa Vitay ma pełnić kluczową rolę w realizacji strategii "Energia jutra zaczyna się dziś". Ma stanowić najważniejszy punkt kontaktu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 08:36