05.05.2022 / 15:23
StoryEditor

Znaczący wzrost sprzedaży detalicznej. Najbardziej zyskały sklepy z tekstyliami, odzieżą i obuwiem

Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w lutym i w marcu 2022 roku wzrosła odpowiednio o 8,1 proc. i 9,6 proc. w porównaniu do lutego i marca 2021 roku (pixabay)
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w lutym i w marcu 2022 roku wzrosła odpowiednio o 8,1 proc. i 9,6 proc. w porównaniu do lutego i marca 2021 roku. Warty podkreślenia jest marcowy wysoki wzrost sprzedaży detalicznej ze względu na fakt, że bazą porównawczą jest wysoki – ponad 15-procentowy wzrost odnotowany w marcu 2021 roku – wynika z raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield.

W marcu bieżącego roku największy wzrost sprzedaży detalicznej w porównaniu z marcem 2021 r. odnotowały podmioty handlujące tekstyliami, odzieżą i obuwiem (o 42 proc.), sklepy z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 11:12
StoryEditor
Upadłość spółki Janusza Palikota. Setki wierzycieli czekają na rozliczenie
Upadłość spółki Janusza Palikota - Manufaktury Piwa Wina i Wódki. Setki wierzycieli czekają na rozliczenie (fot.Twitter)

Proces upadłości Manufaktury Piwa, Wódki i Wina (MPWiW), spółki należącej do Janusza Palikota, nabiera tempa. Jak poinformował syndyk prowadzący postępowanie, do tej pory zgłoszono około 400 wierzycieli, ale liczba ta może znacznie wzrosnąć. Zainteresowani mają czas na zgłoszenie swoich wierzytelności do 10 stycznia 2025 r. za pośrednictwem platformy Krajowego Rejestru Zadłużonych.

Spółka, która rozpoczęła działalność we wrześniu 2016 r., została oficjalnie uznana za upadłą przez sąd rejonowy w Krakowie w grudniu 2024 r. Teraz nad jej majątkiem pieczę spra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 12:37
StoryEditor
Biedronka zapowiada: elektroniczne cenówki będą w całej sieci, czyli w ponad 3600 jej sklepów
Biedronka w warszawskiej Galerii Młociny. Tu też pojawią się za moment elektroniczne cenówki (fot. Jeronimo Martins Polska)

Biedronka zamierza podtrzymać tempo rozwoju z poprzednich lat i to zarówno jeśli chodzi o otwieranie nowych sklepów, jak i ich modernizację na szeroką skalę. Znamy jej plany na ten rok.

Jak informuje w portalu Business Insider Paweł Stolecki, członek zarządu, COO Biedronka, sieć coraz więcej sklepów będzie przygotowywać w formacie 4.0 z szerszym, zróżnic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 11:45