11.12.2021 / 10:34
StoryEditor

Zamówienia internetowe najczęściej odsyłają zarabiający w granicach 4-7 tys. zł

Zamówienia internetowe przynajmniej raz zwróciła ponad połowa klientów (Shutterstock)
Odzież, obuwie i elektronika są kategoriami produktów najczęściej zwracanych do sklepów internetowych. Ponad połowie klientów zdarzyło się zwrócić zakupy dokonane online – wynika z danych zebranych przez Santander Consumer Bank w raporcie z serii Polaków Portfel Własny „Polacy na e-zakupach 2021”.

W internecie kupuje już około 80 proc. Polaków, a z mniejszą lub większą regularnością swoje zakupy odsyła 56 proc. osób. Niemal połowie klientów zdarzyło się zwrócić pożądany w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 16:36
StoryEditor
Nierówna walka mleczarni z sieciami handlowymi. Mleczarze mają jednak pomysł jak wyrównać szanse?

Jak twierdzą przedstawiciele branży mleczarskiej, zmaga się ona od lat z trudnymi warunkami narzucanymi przez duże sieci handlowe. Dlatego m.in. z tego powodu sektor chce stworzyć strategię, która wyrówna szanse oraz pomoże rozwiązać wiele problmów dotykających branżę. Jakimi sposobami chce to osiągnąć?

Wygląda na to, że branża mleczarska ma już dość warunków na rynku krajowym, w tym rosnącej konkurencji sieci handlowych, która prowadzi do niekorzystnych warunków dla dostawców....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.02.2025 / 08:00
StoryEditor
Sławomir Leszczyński, Makro Polska: Udało nam się wyprzedzić rynek o kilka punktów procentowych. To był drugi, trudny rok z rzędu
Sławomir Leszczyński, Makro Polska (mat. prasowe)

Fragment obszernego wywiadu ze Sławomirem Leszczyńskim, członkiem zarządu i dyrektorem pionu handlowego w Makro Polska, poświęcony sytuacji na niezależnym rynku gastronomicznym. W niektórych miesiącach mieliśmy do czynienia raczej ze stagnacją niż zdrowym wzrostem – mówi menedżer.

Jak wygląda sytuacja na rynku? Jakie są kluczowe wyzwania z nią związane?

Zacznijmy od gastronomii. Rozpatrujemy ją z perspektywy oczekiwań, jakie mieliśmy na początku 2024...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:05