11.06.2021 / 16:16
StoryEditor

Yandex przejmuje. Rosyjski "Google" kupi sieć sklepów Azbuka Vkusa. Powalczy o pozycję lidera na rynku e-grocery w Rosji

Azbuka Vkusa (Azbuka Vkusa/fb Azbuka Vkusa)
Yandex, rosyjsko-holenderskie przedsiębiorstwo z siedzibą operacyjną w Moskwie działające w branży informatycznej, właściciel wyszukiwarki internetowej będącej jedną z największych wyszukiwarek świata chce kupić sieć sklepów spożywczych Azbuka Vkusa. Eksperci porównują firmę do Amazona, który kupił sieć sklepów Whole Foods. 

Azbuka Vkusa jest jedną z prężnie rozwijających się firm w branży handlu detalicznego, zrzeszająca 173 sklepy, w tym: 105 supermarketów Azbuka Vkusa, 60 minimarketów AB Daily, 3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 09:57
StoryEditor
Dyskontowa sieć wystawiona na sprzedaż. Kto przejmie francuską firmę?
Dyskontowa sieć wystawiona na sprzedaż. Kto przejmie francuską firmę? (fot. Shutterstock)

Francuska sieć dyskontów Gifi została wystawiona na sprzedaż. Założyciel, Philippe Ginestet, po 45 latach kierowania firmą zdecydował się przekazać ją w inne ręce. Jednak sytuacja finansowa i operacyjna firmy budzi poważne obawy.

Philippe Ginestet, 70-letni założyciel i dotychczasowy prezes sieci Gifi, ogłosił decyzję o sprzedaży firmy. Jak podaje portal retaildetail.eu, proces poszukiwania nowego właśc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 18:12
StoryEditor
Polacy zamierzają mocno ograniczać wydatki związane z Bożym Narodzeniem. A co chcieliby znaleźć pod choinką?

Polscy konsumenci zamierzają kupić wszystko, co potrzebne na święta, ale będą kupować możliwie najtańsze produkty. Według Barometru Providenta, wydatki związane z organizacją świąt Bożego Narodzenia wyniosą średnio 1453 zł. To o 263 zł niższa kwota niż wskazana przez respondentów podczas ubiegłorocznej edycji badania. Do prezentów podchodzimy pragmatycznie.

– Polacy ostrożnie podchodzą do planowania świątecznego budżetu i starają się nie przepłacać za produkty – podkreśla Karolina Łuczak, rzeczniczka Provident Polska...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 03:06