08.11.2023 / 14:01
StoryEditor

wszystko.pl zaoferuje wszystko+! Co szykuje nowy marketplace w najbliższych miesiącach?

Marketplace działa na rynku już od ponad czterech miesięcy. Jak firma podsumowuje ten okres? Jakie ma plany na przyszłość? Rozmawiamy z Olgą Badowską, key account managerem platformy wszystko.pl.

Platforma wystartowała pod koniec czerwca. Firma podkreśla, że na początku listopada zarejestrowanych było ponad 19 tys. kont sprzedawców. Zwiększa się też liczba kupujących, a firma ostro inwestuje w promocję.

Pierwsze miesiące pokazują, że kluczowe kategorie to wyposażenie wnętrz, elektronika, dom i ogród, ale również artykuły spożywcze. To kategorie, na które firma chce stawiać w pierwszej kolejności. To jednak nie wszystko, bo firma ma ambitne plany.

W jakich kierunkach będzie chciała się rozwijać? Jakie produkty mogą się na niej pojawić w przyszłości? Jaki jest pomysł na sprzedaż żywności? Co czeka kupujących, a co sprzedających i na jakie wsparcie ze strony wszystko.pl mogą liczyć obie strony i jak platforma chce rozwijać sposoby dostaw do swoich konsumentów?

O tym wszystkim dowiesz się, oglądając naszą rozmowę z przedstawicielką platformy wszystko.pl.

13. listopad 2024 07:57