30.03.2022 / 11:44
StoryEditor

Właściciel Eobuwie.pl tworzy nową jednostkę, która będzie odpowiadała za rozwój międzynarodowy

Modivo otwiera sklep stacjonarny w zupełnie nowym koncepcie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Wchodząca w skład Grupy CCC spółka Modivo, która odpowiada za ekspansję marek Eobuwie.pl i Modivo, utworzyła nowy dział – International Business Unit. Jednocześnie zarząd spółki powołał country managerów dla Włoch, Czech i Słowacji oraz szefa ds. międzynarodowego rozwoju biznesu, nadzorującego pozostałe rynki.

– Do 2025 r. 80 proc. przychodów spółki ma pochodzić z międzynarodowej działalności. Chcemy w dalszym ciągu umacniać pozycję na rynkach zagranicznych. Nowe osoby w zespole będą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 15:03
StoryEditor
Sieci Intermarché z Polski i Portugalii będą musiały sfinansować przejęcie sklepów Casino w Francji. Obie firmy muszą znaleźć nawet 500 mln euro
Intermarche Super w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)

Intermarche sprzeda nieruchomości grupy w Polsce i Portugalii, by pozyskać część środków na finansowanie zadłużenia powstałego m.in. za sprawą zakupu części z ok. 300 sklepów Casino we Francji. Ze sprzedaży połowy sklepów w Portugalii spółka zamierza pozyskać kwotę około 245 milionów euro. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, łącznie z obu krajów grupa chce pozyskać ok. 500 mln euro, co oznaczałoby, że sprzedaż nieruchomości w Polsce przynieść ma ponad 250 mln euro.

Przypomnijmy, że w styczniu 2024 r. trzej francuscy detaliści Auchan, Carrefour i Intermarche, złożyli jedną ofertę przejęcia 288 placówek sieci Casino za 1,35 mld euro, z cze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.01.2025 / 23:56
StoryEditor
Święta nie pomogły Grupie Wittchen. Firma notuje spadek sprzedaży. Dużym problemem współpraca z gigantami e-commerce
Jędrzej Wittchen, prezes Wittchen S.A.

Według wstępnych szacunków, w czwartym kwartale 2024 roku Grupa Wittchen zanotowała sprzedaż na poziomie 133,0 mln zł, czyli o 0,5 proc. wyższym niż w ostatnim kwartale 2023 roku. Wstępne dane wskazują, że w całym 2024 roku przychody Grupy sięgnęły 454,1 mln zł, tj. 2,8 proc. mniej niż rok wcześniej.

Sprzedaż do klientów detalicznych w czwartym kwartale 2024 roku była nieznacznie niższa rok do roku (o 0,7 proc.) i wyniosła 114,3 mln zł. Narastająco, po 12 miesiącach, sprzeda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. styczeń 2025 20:54