30.08.2022 / 08:16
StoryEditor

Śmiałe plany Frisco.pl. Sklep internetowy celuje w 1 mld zł przychodów już w 2025 r.

W 2021 roku przychody Frisco.pl wyniosły 278,3 mln zł (fot. ŁR/wiadomoscihandlowe.pl)
Niemal czterokrotny wzrost przychodów w 2025 r. w porównaniu z 2021 r. planuje Grupa Eurocash dla swojego sklepu internetowego z żywnością Frisco.pl. Jak wynika z ujawnionej przez giełdową spółkę nowej strategii rozwoju, handel online ma być dla Eurocashu jednym z motorów rozwoju.

Eurocash poinformował, że już teraz Frisco ma wysoki udział w spożywczym rynku dostaw do domu. Firma szacuje, że jest to aż 51 proc.

Dzięki intensywnemu rozwoj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2025 / 15:53
StoryEditor
Branża mięsna nie traci czasu. Dzień po zaprzysiężeniu nowa ministra zdrowia musi się zmierzyć ze "stanowczym sprzeciwem" producentów

Jolanta Sobierańska-Grenda zaledwie w czwartek 24 lipca została oficjalnie powołana na stanowisko ministry zdrowia, a już następnego dnia lobbyści z branży mięsnej wystosowali "stanowczy sprzeciw" wobec projektowanego przez jej poprzedniczkę rozporządzenia dotyczącego zasad żywienia zbiorowego i sprzedaży posiłków w jednostkach systemu oświaty. Producenci protestują przeciwko planom ograniczenia spożycia mięsa w stołówkach oraz "pośredniego zakazu sprzedaży tradycyjnych kanapek z wyrobami wędliniarskimi w sklepikach szkolnych, przez przekroczenie limitu soli", które mają być zastąpione m.in. produktami z nasion roślin strączkowych.

Nic o nas bez nas

"Jesteśmy zbulwersowani faktem, że branża mięsna nie została poinformowana ani włączona w proces konsultacji publicznych dotyczących przedmiotowego projektu" ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 12:46
StoryEditor
Dyskonty Action z mocnym wzrostem sprzedaży! Sieć przebiła w Polsce symboliczną barierę
Na zdj. dyskont Action (fot. Konrad Kaszuba/wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć dyskontów niespożywczych Action zamknęła pierwsze półrocze 2025 r. z przychodami netto rzędu 7,3 mld euro. Oznacza to wzrost aż o 17,9 proc. względem analogicznego okresu ub.r. A jak wypadła sprzedaż porównywalna (like-for-like)?

Action podaje, że wskaźnik sprzedaży porównywalnej w omawianym okresie wyniósł +6,8 proc. W trakcie pierwszego półrocza sieć urosła o 125 nowych sklepów, dzięki czemu łącznie Ac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. lipiec 2025 02:13