10.01.2025 / 08:44
StoryEditor

Shein zbanowany w Rosji. Oficjalnym powodem "propaganda LGBT", czyli... sprzedaż towarów w kolorach tęczy

Rosyjski sąd podjął decyzję o zablokowaniu strony firmy Shein (fot. Venn-Photo/Shutterstock)

Sąd w Tule zdecydował 9 stycznia o zablokowaniu strony internetowej chińskiego e-sklepu Shein. Sprzedawca fast-fashion został zbanowany w związku z tym, że na jego platformie sprzedawane były bransoletki w kolorach tęczy, które władze uznały za symbole społeczności LGBTQ+.

Wniosek o zablokowanie strony internetowej Sheina złożony został lokalny oddział państwowego organu nadzoru konsumenckiego, Rospotrebnadzoru. Urzędnicy, monitorując zasoby inter...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 14:17
StoryEditor
Nadciąga nowa fala konsolidacji branży handlowej i spożywczej! Oto segmenty rynku, które będą kluczowe
Rynek retail i food & beverage czeka fala konsolidacji (fot. Shutterstock)

Sektory retail & consumer goods oraz food & beverage od lat odgrywają kluczową rolę na polskim rynku fuzji i przejęć (M&A). Zarówno inwestorzy strategiczni, jak i fundusze private equity chętnie angażują się w przejęcia i rozwój spółek z tych branż, dostrzegając ich potencjał wzrostu. Maciej Ptak, dyrektor działu Doradztwa Finansowego w Forvis Mazars w Polsce opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl o problemach, szansach i przewidywaniach co do tego rynku.

Jak zauważa Maciej Ptak, firmy działające w tych obszarach od zawsze cieszyły się dużym zainteresowaniem. – Sektory retail & consumer goods oraz food & beverage w Polsce były z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 13:41
StoryEditor
Brand Distribution Group zmienia strukturę organizacyjną. Vollmart - polska sieć hard dyskontów - ma nowego dyrektora generalnego
Od lewej: Carlos Oliveira - nowy dyrektor generalny sieci Vollmart; Wiktor Sawosz - prezes zarządu Brand Distribution Group; Dariusz Garula - dotychczasowy dyrektor generalny sieci Vollmart (fot. mat.pras.)

Do zespołu sieci hard dyskontów Vollmart dołącza Carlos Oliveira, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu operacjami handlowymi i strategią rozwoju sieci. Zastąpi Dariusza Garulę.

Carlos Oliveira będzie sprawował funkcję dyrektora generalnego sieci Vollmart. Jak dowiedziały się wiadomoscihandlowe.pl wiedza Carlosa Oliveiry oraz kompetencje w obszarze e...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 23:05