08.11.2023 / 16:09
StoryEditor

Shein przymierza się do uruchomienia w Polsce sklepów stacjonarnych

Sklep Shein we Włoszech (Shutterstock)
E-commerce Shein, który w Polsce rozwija magazyny do obsługi zamówień internetowych z części Europy, myśli coraz poważniej o naszym rynku. Poza promocją w mediach społecznościowych firma rozważa pewnego rodzaju tournee i chce pokazywać swoje produkty w sklepach pop-up.

W wielu miejscach na świecie zarejestrowana w Singapurze spółka Shein o chińskich korzeniach otwiera sklepy pop-up, aby lepiej pokazać klientom produkty widziane dotychczas na zdjęciach. Jest szansa, że w przyszłym roku takie sklepy pojawią się również w Polsce.

W swojej strategii spółka postawiła na promocję w kanale e-commerce. - Nie zawsze reklamujemy się w tradycyjny sposób w prasie czy w telewizji, natomiast od początku jesteśmy bardzo widoczni w mediach społecznościowych, gdzie jest i generacja Z. Współpracujemy z influancerami, którzy uwielbiają nasze produkty i chętnie je polecają innym. Niedawno zaczęliśmy reklamować się w mediach tradycyjnych we Francji, taka kampania miała miejsce zimą zeszłego roku – mówiła Marion Bouchut, head of corporate communications and PR Shein France w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl.

Shein korzystamy też z innych metod promocji. Są nią właśnie sklepy pop-up. Firma prezentowała już w ten sposób swoje produkty w Europie i Stanach Zjednoczonych. W sierpniu tego roku po raz czwarty marka była obecna w Barcelonie, gdzie tym razem pojawiła się na dziewięć dni, co jest długim czasem jak na tego typu market. Sklep Shein miał powierzchnię 800 mkw.

- Mam nadzieję, że w przyszłym roku taki sklep pojawi się również w Polsce. Koncept jest bardzo skutecznym narzędziem promocji. Pop-up store działają zwykle 3-5 dni, przeważnie w dużych miastach i każdego dnia mamy w nich od 2 tys. do 3 tys. odwiedzających – powiedziała przedstawicielka Shein.

Na razie nie wiadomo, w jakiej formie Shein uruchomi pop-up store w Polsce i jaka będzie ich lokalizacja. Pod uwagę mogą być brane zarówno centra handlowe, sklepy zorganizowane przy często uczęszczanych ulicach, a nawet amfiteatry. - Lokalizacja pop-up’ów jest różna. Mogą być umiejscowione w dużych miastach, ale nie tylko. We Francji takie sklepy mieliśmy w Paryżu, ale też organizowaliśmy je w Lionie, Tuluzie czy Marsylii, a to nie są największe miasta w kraju – dodała Marion Bouchut.

09.12.2024 / 11:36
StoryEditor
Krakowski Kredens otwiera sklep internetowy. A kiedy ruszy pierwszy sklep stacjonarny?
Paulina Vieuxmaire, Dyrektor Generalny marki Krakowski Kredens

Marka Krakowski Kredens, która kilka tygodni temu zapowiedziała mocny powrót na rynek uruchomiła właśnie nowy sklep internetowy, który będzie działał pod adresem krakowskikredens.pl. Operator chce uruchamiać także placówki fizyczne. Jakie produkty będzie można znaleźć w ofercie online?

Krakowski Kredens chce zdobywać klientów kupujących online nie tylko ofertą produktową, ale także  nowymi rozwiązaniami i usługami. Firma oferuje m.in. ekspresową wysyłkę - zamó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 16:36
StoryEditor
Między Mercosur a Ukrainą. Problemy polskiego przemysłu drobiarskiego
Między Mercosur a Ukrainą. Problemy polskiego przemysłu drobiarskiego (fot. Shutterstock)

Polska od lat jest liderem w produkcji drobiu w Unii Europejskiej. W 2023 roku polski sektor drobiarski wyprodukował 3,2 mln ton drobiu, a ponad 60 proc. tej produkcji trafiło na eksport. Jednak, jak przekonuje Dariusz Goszczyński, prezes Krajowej Rady Drobiarstwa – Izba Gospodarcza (KRD-IG), nad branżą zawisły ciemne chmury, jedna z nich nazywa się Mercosur, a druga – Ukraina. Czy polski przemysł drobiarski ma szansę dalej się rozwijać?

Polska od lat znajduje się na pierwszym miejscu unijnej produkcji drobiu, odpowiadając za znaczną część mięsa dostępnego na rynku UE. Dariusz Goszczyński wskazuje, że w 2023 rok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 07:09