22.04.2022 / 09:21
StoryEditor

Rośnie handel usługami w internecie. W kolejnych latach prognozowany dwucyfrowy wzrost

Osoby grające w gry komputerowe lubią podjadać podczas rozrywki (Unsplash.com/Uriel Soberanes)
Dane z najnowszego raportu PMR „Handel internetowy usługami w Polsce 2022. Analiza rynku e-commerce i prognozy rozwoju na lata 2022-2027” wskazują, że wartość rynku handlu usługami w internecie w 2021 r. wyniosła 48,7 mld zł. Oznacza to odbicie po okresie pandemicznych spadków i zbliżenie się do wyników z 2019 roku. Co ważne, średnioroczna stopa wzrostu w latach 2022-2027 ma wynieść 12 proc.

Według PMR sumaryczna wartość rynku e-commerce wyniosła w 2021 r. ponad 111 mld zł. Za większość, bo aż 56 proc. odpowiadał zakup produktów, na usługi przypadło 44 proc. sprzeda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2024 / 13:06
StoryEditor
FoodWell stawia sobie ambitne cele. Marian Owerko, założyciel i szef rady nadzorczej FoodWell zdradził nam co jest dla firmy priorytetem
Marian Owerko, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej FoodWell (d. Bakalland) (fot. Wiadomości Handlowe)
Koncentracja operacji oraz wyższa sprzedaż zarówno w kraju, jak i za granicą – to najważniejsze cele firmy FoodWell na najbliższe trzy lata. Marian Owerko, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej FoodWell opowiedział nam o nich w trakcie kongresu Retail Trends 2024.

Janów Lubelski – to tu będą koncentrowały się operacje firmy FoodWell. Marian Owerko, założyciel oraz szef rady nadzorczej spółki stwierdził, że rozpoczęła ona już ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2024 / 10:13
StoryEditor
Sklepy sieciowe, czyli jak ułatwić życie placówkom dzięki technologii SD-WAN?
SD-WAN, Orange
Szybka łączność z centralą i łatwy dostęp do danych to tylko niektóre korzyści, jakie daje technologia SD-WAN. Co jeszcze placówki handlowe mogą zyskać na jej wdrożeniu?

Sieci handlowe bywają różnie zorganizowane. W typowym modelu sieciowym mamy do czynienia z pełnym ujednoliceniem na każdej płaszczyźnie działalności. Więcej niezależności poszcz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. lipiec 2024 07:36