Reklama w aplikacji Yanosik szyta na miarę potrzeb lokalnych biznesów
System Yanosik tworzy zaangażowana społeczność polskich kierowców. Aplikację pobrano już ponad 30 milionów razy. W godzinach szczytu korzysta z niej ponad 292 tysiące kierowców, którzy miesięcznie pokonują ponad 1,4 miliarda kilometrów! Liczba użytkowników systemu stale rośnie.
Kierowcy, korzystający z systemu to również klienci wielu sklepów z branży retail. System Yanosik oferuje wsparcie temu sektorowi, za pomocą reklamy POI oraz AudioPOI w swojej aplikacji. Dzięki tym formatom, sklepy spożywcze, markety budowlane, restauracje, punkty usługowe i wiele innych stacjonarnych biznesów mogą zwiększyć zasięg dotarcia oraz zyskać nowych klientów.
Jak działa połączenie reklamy graficznej z głosową w aplikacji Yanosik?
Reklama POI, czyli tzw. point of interest, to oznaczenie wybranej lokalizacji na mapie w aplikacji Yanosik i informowanie o niej użytkowników systemu. W przypadku Yanosik, reklamę POI tworzy kilka elementów – ikona z brandingiem marki, która wyświetla się w miejscu lokalizacji promowanego obiektu, ikona z miniaturą i funkcją nawigacji, która może być prezentowana z odległości nawet kilku kilometrów.
Reklama POI jest emitowana przez całą dobę, a bannery oraz ikony są klikalne i mogą przekierować użytkownika po kliknięciu na stronę www Klienta lub uruchomić funkcję nawigacyjną i zaproponować wyznaczenie trasy wprost do punktu POI.
Z kolei, format AudioPOI to uzupełnienie reklamy POI. Ten 6-sekundowy komunikat głosowy podaje ogólną wskazówkę nawigacyjną kierowcy, informując że zbliża się do określonego obiektu. Reklama AudioPOI uruchamia się na takich samych zasadach, jak bannery POI, ale może być ustawiona tylko wtedy, gdy działa również wersja graficzna.
Dzięki synergii obu formatów, marki mogą w bezpieczny i łatwy sposób przyciągnąć uwagę kierowcy oraz zwiększyć szansę na odwiedzenie obiektu i zapamiętanie przekazu reklamowego.
Efekty reklamy w aplikacji Yanosik: wzrost liczby odwiedzających i nowi Klienci – opinia sieci Twój Market
Jedną z wielu firm, która zaufała aplikacji Yanosik i zdecydowała się nawiązać stałą współpracę reklamową, jest sieć sklepów Twój Market.
Marka, które rozpoczęła swoją działalność w 1991 roku, obecnie swoim zasięgiem obejmuje dwa województwa: wielkopolskie oraz kujawsko-pomorskie. W jej skład wchodzi 60 sklepów, które każdego miesiąca odwiedza średnio niemal 1,5 miliona klientów.
W imieniu sieci Twój Market, o współpracy reklamowej z systemem Yanosik, wypowiedział się Krzysztof Kropaczewski, Kierownik Działu Marketingu sieci sklepów Twój Market.
Jak rozpoczęła się Państwa współpraca z aplikacją Yanosik?
– Pomysł promocji naszej Sieci za pomocą systemu Yanosik pojawił się w połowie roku 2023, w związku z większą częstotliwością korzystania z nawigacji w czasie wakacyjnym. To wtedy przekonaliśmy się, że oprócz wyznaczania trasy i ostrzegania o różnorakich przeszkodach na drodze, Yanosik może w nieodrywający od sytuacji na drodze sposób dostarczać ciekawych informacji i propozycji na temat obiektów znajdujących się na drodze i w niedalekiej odległości od niej. Tak pojawiła się idea, aby rozważyć te możliwości pod kątem potencjalnego narzędzia marketingowego.
Jakie formy obecności Państwo wybrali?
– Staraliśmy się maksymalnie dostosować zakres i formę naszej obecności do specyfiki naszej działalności, dlatego skonsultowaliśmy się z przedstawicielem Yanosik. W związku z chęcią zwiększenia rozpoznawalności i świadomości naszej marki, szczególnie wśród osób niebędących mieszkańcami okolic, w których jesteśmy już dobrze postrzegani, przede wszystkim zależało nam na oznaczeniu naszych placówek. Zasugerowano nam również wzmocnienie przekazu reklamami banerowymi wyświetlanymi wraz ze zbliżaniem się do naszych marketów.
Dlaczego wybrali Państwo do współpracy aplikację Yanosik i oraz konkretne formaty.
– Tak, jak wspomniałem, na decyzję o nawiązaniu współpracy wpłynęło wiele czynników. Jednym z decydujących był niewątpliwie sposób, w jaki Yanosik podchodzi do nawiązywania i realizacji współpracy. Mam na myśli kompetencję i zaangażowanie osób odpowiedzialnych za obsługę naszej firmy, które potrafiły zaproponować dopasowane do naszej specyfiki formy promocji, a w trakcie współpracy błyskawicznie reagowały, wprowadzając i inicjując odpowiednie poprawki.
Co daje Państwu taka forma promocji wśród kierowców?
– Ważnym kryterium decydującym o tym, że naszą długotrwałą współpracę postrzegamy pozytywnie i jesteśmy przekonani o korzyściach z niej płynących, jest rozbudowana i jasna statystyka, dostarczająca danych, pozwalających ocenić efektywność wydatkowania środków na promocję w Yanosik. Znajduje ona potwierdzenie w doświadczeniu kierowników naszych placówek, którzy (o co łatwiej szczególnie w mniejszych miejscowościach) zauważyli nie tylko zwiększenie się liczby klientów, ale pojawienie się osób, które wcześniej u nas nie dokonywały zakupów. Dostarczane dane pozwalają także promować te punkty, w przypadku których jest to najbardziej efektywne i uzasadnione ekonomicznie. W konsekwencji obecność w Yanosik jest dla nas ważnym i jednym z bardziej efektywnych cenowo narzędzi marketingowych.
– Współpraca z siecią sklepów Twój Market to przykład partnerstwa idealnego, z którego korzyści czerpią wszyscy. Informacje o sklepach Twój Market na mapach aplikacji Yanosik z jednej strony umożliwiają naszemu Partnerowi zwiększenie rozpoznawalności brandu i pozyskanie nowych Klientów, a z drugiej stanowią wartość dodaną dla kierowców, którzy nie muszą szukać sklepu znajdującego się na trasie przejazdu. Jest to wygodne rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić kierowcom czas. Reklama POI dzięki funkcji nawigacyjnej ułatwia ponadto dotarcie pod drzwi sklepu - komentuje Michał Sulik z aplikacji Yanosik.
Reklama graficzna oraz dźwiękowa w aplikacji Yanosik stwarzają wiele możliwości dla lokalnych biznesów, które za ich pomocą mogą zmienić kierowców w swoich klientów. Oba formaty są elastyczne i można je dostosować do potrzeb i specyfiki działalności marek z różnych sektorów.
Ponadto, użytkownicy Yanosik tworzą doskonałą grupę docelową dla przedstawicieli rozmaitych branż, są to osoby pełnoletnie, aktywne zawodowo, głównie w wieku 25-54 lat, które decydują o tym, na jakie dobra i usługi przeznaczyć swoje pieniądze. Aplikacja Yanosik może im pośrednio pomóc w podjęciu decyzji zakupowej za sprawą dopasowanych komunikatów reklamowych.
Zainteresowanych współpracą reklamową z aplikacją Yanosik zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z Yanosik.pl i na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Na hasło “Wiadomości Handlowe”, oferujemy 10% rabatu na pierwszą kampanię.