11.12.2023 / 10:55
StoryEditor

Polska wyprzedza Europę pod względem tempa rozwoju e-commerce. Jak to możliwe?

Pandemia przyspieszyła rozwój zakupów online w całej Europie, choć nie wszędzie ten wzrost się utrzymał. Na tle innych krajów wyróżnia się Polska, w której cały czas mamy do czynienia z szybkim rozwojem e-commerce – wynika z raportu CBRE „E-commerce in the post-pandemic era”. Jakie czynniki napędzają rozwój sprzedaży internetowej w naszym kraju? Jak wyglądają perspektywy?

Od przedpandemicznej końcówki 2019 roku, do szczytu w czasie pandemii udział rynku sprzedaży internetowej w naszym kraju wzrósł aż o 55 proc. Obecnie jego wartość jest jeszcze w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2024 / 15:24
StoryEditor
Ekosystem detaliczny Grupy Eurocash trapi chroniczna stagnacja? Jak przebiega realizacja strategii przyjętej w 2022 r.?
Sklep sieci Abc w Jeleniowie (fot. Shutterstock)
Jak wynika z danych Grupy Eurocash, rozwój ekosystemu detalicznego wydaje się na potykać istotne bariery. Zarówno w sieciach franczyzowych, jak i własnych od kilku lat nie widać wyraźnych wzrostów liczebności placówek, a w części formatów mamy do czynienia ze spadkami. Strategia na lata 2023-2025, przyjęta w 2022 r., zakłada m.in. inwestycje w rozwój sieci franczyzowych i partnerskich.

Ewolucja ekosystemu detalicznego Grupy Eurocash wyraźnie napotyka poważne bariery rozwojowe. Problemy widać w wielu szyldach, zarówno franczyzowych, jak i w sklepach własnych cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 09:40
StoryEditor
Burze dają się we znaki centrom handlowym. Woda wdarła się do dwóch dużych obiektów
Atrium Targówek to jedno z dwóch stołecznych centrów handlowych, które ucierpiały z powodu burzy (fot. materialy prasowe)
11 lipca po południu nad Mazowszem przeszła gwałtowna burza. W jej wyniku doszło do uszkodzeń i zalania w dwóch dużych centrach handlowych, jednego zlokalizowanego w podwarszawskich Jankach, drugiego w dzielnicy Targówek.

Burza połączona z silnymi opadami deszczu i porywistym wiatrem, która przetoczyła się 11 lipca w godzinach popołudniowych nad stolicą, spowodowała szkody w dwóch znanych obiekta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 17:54