29.03.2023 / 16:03
StoryEditor

Połowa e-konsumentów robi regularnie zakupy przez internet. Co z e-sprzedażą żywności i innych produktów?

Żywność ”staje się ulubioną kategorią e-konsumentów”, czytamy w raporcie (fot. Shutterstock)
Aż 35 proc. osób regularnie korzystających z e-sklepów zamówiło od stycznia świeżą żywność i napoje przez internet, wynika z badania "Delivering Change" przeprowadzonego na grupie niemal 24 tys. e-konsumentów z 22 europejskich krajów na zlecenie Geopost (DPD). Badanie wykazało także, że aż 77 proc. Europejczyków to e-konsumenci.

Z badania i sporządzonego na jego bazie raportu wynika, że 48 proc. europejskich e-konsumentów regularnie robi zakupy w sklepach internetowych, a 63 proc. regularnych e-...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 10:59
StoryEditor
Wojciech Szczepanowski, Kaufland: Cena odgrywa dla klienta nadal dużą rolę, ale pojawiły się inne priorytety [Retail Trends 2025]

Chciałbym podkreślić, że krajowi dostawcy owoców i warzyw mają pierwszeństwo przed jakimikolwiek innymi. Jeśli chodzi o klientów i ich wrażliwość na ceny, to widać zmiany – powiedział podczas wystąpienia na kongresie Retail Trends 2025 Wojciech Szczepanowski, dyrektor Pionu Zakupu Owoce Warzywa Rośliny i Kwiaty w sieci Kaufland.

Prowadzący scenę Buying & Selling Trends Tomasz Szacoń zapytał swojego gościa o to, jak wygląda obecnie wrażliwość klientów na cenę w kategorii owoców i warzyw i czy jest ona...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 19:14
StoryEditor
Czego masowy klient oczekuje od kawy? McDonald‘s i Orlen znają odpowiedź na to pytanie [Retail Trends 2025]
Zdjęcie z debatay ”Personalizacja oferty kawowej – budowanie lojalności klientów poprzez indywidualne podejście i unikalne doświadczenia” (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Stacje paliw od dawna nie są już tylko miejscami do zatankowania. Dla wielu kierowców stały się one przystankiem na kawę i to właśnie kawa oraz podejście do niej łączy giganta QSR z największą siecią stacji paliw w Polsce.

Orlen z McDonald‘s na pewno łączy więcej rzeczy niż ta jedna, którą jest podejście do kawy. Te firmy mają jeszcze jeden wspólny mianownik, który jest ważny z perspektywy rynku k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2025 10:36