27.09.2021 / 15:27
StoryEditor

PAIH i e-Izba podpisały porozumienie w sprawie rozwoju eksportu w handlu internetowym

Sygnatariusze porozumienia (mat. prasowe)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) i Izba Gospodarki Elektronicznej podpisały porozumienie o współpracy w zakresie promowania, edukowania i rozwoju eksportu w handlu internetowym. To potwierdzenie dotychczasowych dobrych doświadczeń we wzajemnych działaniach i plan na kolejne lata.

Porozumienie podpisali Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej i Krzysztof Drynda, prezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, a także Grzegorz ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.02.2025 / 19:13
StoryEditor
Eurocash ze spadkiem sprzedaży, ale pod koniec roku coś drgnęło. Czy działania zarządu przynoszą w końcu efekt?

Grupa Eurocash, największy dystrybutor hurtowy i operator kilku sieci franczyzowych z rynku FMCG podał wybrane szacunkowe wyniki finansowe Grupy Eurocash za IV kw. i cały 2024 r. Cały rok spółka zakończyła delikatnie pod kreska, ale w ostatnim kwartale ub. roku firma pokazała wzrost sprzedaży.

W IV kw. 2024 r. przychody ze sprzedaży Grupy Eurocash były o 0,4 proc. wyższe niż w IV kw.  ubiegłego roku. Narastająco za cztery kwartały 2024 r. dynamika sprzedaży była ujemn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 14:33
StoryEditor
Dodo zniesie kolejne jaja. Sieć pizzerii przyspiesza z ekspansją w Polsce. Julia Yakubenkova: Widzę dla nas duży potencjał na rynku
Julia Yakubenkova, CEO Dodo Pizza Poland (fot. materiały prasowe)

Dodo Pizza Poland - masterfranczyzobiorca popularnej rosyjskiej sieci pizzerii Dodo Pizza, przedstawił plany firmy na najbliższe miesiące. - Pomimo konkurencji, widzę w nas potencjał i miejsce na rynku. Mamy bowiem silny produkt i prowadzimy dobre działania marketingowe - mówi nam Julia Yakubenkova, CEO Dodo Pizza Poland.

Julia Yakubenkova, CEO Dodo Pizza Poland podsumowała rozwój sieci w 2024 r. i zasygnalizowała plany ekspansji na terenie Warszawy w 2025 r. Z opublikowanych materiałów wynika, ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. luty 2025 08:18