25.05.2021 / 14:39
StoryEditor

Michał Opacki, Żabka Polska: Jako firma technologiczna mogliśmy szybko reagować na pandemię

Aplikacja mobilna Żappka sieci Żabka Polska (Żabka Polska)
Żabka Polska to nie tylko detalista, ale też firma technologiczna. Już na kilka lat przed pandemią zaczęliśmy budować kompetencje cyfrowe, dzięki czemu mogliśmy błyskawicznie reagować na zmienne potrzeby konsumentów – zapewniał Michał Opacki, dyrektor digital customer experience, Żabka Polska, podczas webinarium portalu wiadomoscihandlowe.pl, pt. „Rewolucja w koszyku! Pandemia, lojalność, e-commerce i nowy konsument”.

Kilka lat temu w sieci Żabka zapadła decyzja o szybkich i dużych inwestycjach w technologie. Sieć rozwijała swoje kompetencje równolegle w dwóch obszarach – relacja z konsumen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 12:59
StoryEditor
Kto poniesie koszty wojny handlowej Trumpa? Mintel radzi producentom jak złagodzić skutki ceł
Kto poniesie koszty wojny handlowej Trumpa? (fot. Unsplash)

Potencjalne cła wprowadzone przez prezydenta USA Donalda Trumpa mogą spowodować dodatkowe komplikacje dla amerykańskich konsumentów, którzy już teraz odczuwają skutki wysokich cen żywności. Jak twierdzą eksperci Mintel, jeśli propozycje celne Trumpa zostaną wdrożone, firmy spożywcze i sprzedawcy detaliczni będą musieli uzasadnić ewentualne podwyżki cen, a jednocześnie elastycznie zarządzać swoimi łańcuchami dostaw, dostosowując się do nowych regulacji.

Według ekspertów Mintel, te cła bezpośrednio wpłyną na ceny i dostępność produktów spożywczych, zwłaszcza że wiele z nich jest importowanych z Kanady i Meksyku. Od 3 lutego Kana...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 10:40
StoryEditor
Właściciel sieci Biedronka będzie sprzedawał za pośrednictwem sieci Lulu marki własne na Bliskim Wschodzie
Hipermarket Lulu w Jeddah, Arabia Saudyjska (Shutterstock)

Jeronimo Martins, właściciel m.in. sieci Biedronka, poinformował o finalizacji rozmów z międzynarodową siecią hipermarketów LuLu Group International w sprawie "dystrybucji jednej z marek" grupy do kilku krajów na Bliskim Wschodzie.

José Luís Bayo, Export Director w Grupie Jerónimo Martins, poinformował w mediach społecznościowych o nawiązaniu współpracy z gigantem handlu bliskowschodniego, LuLu Group Inter...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 04:18