19.06.2023 / 11:03
StoryEditor

Lagardere Travel Retail inwestuje w rozwój sprzedaży internetowej i programu lojalnościowego Kameleon

Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail Polska (fot. Piotr Waniorek/zelaznastudio.pl)
- Nasze doświadczenia z uruchomienia sklepu internetowego aelia.pl są bardzo pozytywne. Efekty są dużo lepsze, niż zakładaliśmy, a wyniki świadczą o tym, że potrafiliśmy zaoferować klientom coś więcej niż konkurenci, np. w obszarze wiarygodności. Dzisiaj patrzymy na internetową część naszego biznesu przez pryzmat sprzedaży perfum i kosmetyków, ale to dopiero początek - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail Polska.

Jak wygląda dzisiaj strategia rozwoju biznesu na lotniskach?

Nie tyko w Polsce, ale także na świecie jesteśmy jednym z liderów handlu na lotniskach. Po prostu doskonale wiem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 22:02
StoryEditor
Jacek Palec trafi do rady nadzorczej Answear.com? Kandydatów jest czterech
Jacek Palec, prezes Frisco.pl
Spółka Forum X FIZ, do którego należy ponad 5 proc. kapitału zakładowego Answear.com, zgłosił do Rady Nadzorczej czterech kandydatów: Arkadiusza Bajołka, Wojciecha Chabasiewicza, Mateusza Gzyla i Jacka Palca, który do niedawna był prezesem e-supermarketu Frisco z Grupy Eurocash. Kandydaci wyrazili zgodę na kandydowanie.

Jak poinformowała spółka Answear.com kandydaci Jacek Palec i Wojciech Chabasiewicz oświadczyli, że spełniają kryteria niezależności. Kandydaci Arkadiusz Bajołek, Jacek Palec i M...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2024 / 15:24
StoryEditor
Rohlik planuje wejście do nowych miast. Firma zebrała na to 170 mln dolarów. Kiedy start w Polsce?
Rohlik (fot. rohlik.cz)
Czeska platforma sprzedaży żywności online zebrała 170 mld dolarów od Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju oraz funduszy, Sofina, Index Ventures, Quadrille i TCF Capital, a także Europejskiego Banku Inwestycyjnego ramach inicjatywy Scale-Up. Chce rozwijać się zwłaszcza w Europie Środkowo-Wschodniej oraz Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

Grupa Rohlik chce te pieniądze przeznaczyć na rozpoczęcie działalności w 10 miastach. Ma się to wydarzyć do 2030 roku.

Firma realizuje obecnie ponad milion zamówień mies...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2024 01:24