22.11.2023 / 16:47
StoryEditor

Klienci coraz bardziej niecierpliwi. Czego oczekują od e-commerce?

Klienci e-commerce oczekują coraz szybszej odpowiedzi marek na ewentualne pytania – nawet w ciągu godziny (25 proc.), częściej jednak jest w stanie poczekać dłużej, do 3h (50 proc.) (fot. Thomas Lefebvre/Unsplash)
Klienci e-commerce oczekują coraz szybszej odpowiedzi marek na ewentualne pytania – nawet w ciągu godziny (25 proc.), częściej jednak jest w stanie poczekać dłużej, do 3h (50 proc.). To pokazuje, że polscy konsumenci są często bardziej cierpliwy niż globalni, którzy dopuszczają zwykle oczekiwanie od 5 do 30 minut w zależności od kanału komunikacji.

Z raportu Tide Software "Skuteczna komunikacja z klientem" wynika, że średnio 150 klientów może dzwonić do jednego działu w ciągu 1h. Najczęstsze problemy klientów podczas konta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 08:55
StoryEditor
W sklepach coraz droższe jaja. Przed świętami zapłacimy jeszcze więcej niż rok temu
W kwietniu ceny jaj wzrosną o 10-15 proc. rdr. (fot. MondayNews)

Eksperci nie mają złudzeń. W kwietniu ceny jaj będą o 10-15 proc. wyższe niż rok wcześniej. W marcu jajko w sklepie kosztowało średnio już nieco ponad 1 zł.

Jak wynika z cyklicznie publikowanego raportu pt. „Indeks Cen w Sklepach Detalicznych”, w lutym ceny jajek wzrosły rdr. o 13,2 proc., a w styczniu – o 11,3 proc. Z kolei z szybk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.03.2025 / 14:03
StoryEditor
Przetasowania na rynku kurierskim. Jak sprzedawcom e-commerce pomoże współpraca Packety z Orlen Paczką?
Przetasowania na rynku kurierskim. Jak sprzedawcom e-commerce pomoże współpraca Packety z Orlen Paczką? (fot. Shutterstock)

Packeta Poland nawiązała współpracę z Orlen Paczką, aby umożliwić polskim sprzedawcom z Allegro łatwiejsze i szybsze realizowanie dostaw do Czech, Słowacji i Węgier. Od marca 2025 roku Orlen Paczka stała się partnerem Packety w ramach realizacji usługi first mile, czyli transportu paczek od nadawcy do magazynu. Nowa współpraca umożliwia polskim e-sklepom bardziej efektywną obsługę międzynarodowych zamówień, co jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania w zakresie logistyki cross-border.

Polskie firmy, które sprzedają przez Allegro, zyskały nowe możliwości nadawania paczek do Czech, Słowacji i Węgier. Dzięki współpracy Packety z Orlen Paczką, przesyłki nadawane ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 22:28