23.09.2024 / 10:59
StoryEditor

Każdy może zostać ambasadorem Biedronki Home. Sieć szuka osób do promowania sklepu internetowego. Jak im zapłaci?

Biedronka rozda vouchery za promocje produktów kupionych w sklepie Biedronka Home na Instagramie (fot. Shutterstock)

Choć Biedronka wydaje się być zadowolone z wyników sklepu internetowego z artykułami dla domu i ogrodu, to chce go mocniej wypromować. Sieć właśnie ogłosiła konkurs dla osób, które będą polecały produkty kupione w Biedronce Home na Instragramie.

23 września sieć Biedronka wysłała uczestnikom programu lojalnościowego Moja Biedronka mailing, w którym zachęca ich do promowania sklepu internetowego z artykułami dla dom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.09.2024 / 13:30
StoryEditor
Przybywa problemów w handlu. Firmy są bardziej zadłużone, narzekają na spadek marż i słabego konsumenta
Długi firm z sektora handlu są wyższe niż przed rokiem (fot. Shutterstock)

Z danych BIG InfoMonitor wynika, że przybywa problemów z nieterminowymi rozliczeniami B2B w sektorze handlu. Aż 42 proc. firm handlowych deklaruje, że faktury nieopłacone przez kontrahentów przekładają się na trudności z regulowaniem w terminie własnych zobowiązań. Najnowsze dane mogą niepokoić!

Zamrożone środki to dla co trzeciego biznesu w Polsce wyższe koszty działalności, bo windykacja kosztuje i zajmuje (cenny) czas. Na ten aspekt częściej niż przedstawiciele innyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.09.2024 / 13:08
StoryEditor
ZPC Otmuchów zagrożone zalaniem? Prezes Kukliński: produkcja i dostawy bezpieczne, ale ryzyko nie zniknęło całkowicie
Zakład ZPC Otmuchów w Nysie (fot. maeriały prasowe)

Ostatnie dni były szczególnie trudne dla wielu przedsiębiorstw w regionie, zmagających się ze skutkami obfitych opadów deszczu i powodzi. Jeszcze niedawno Zakłady Przemysłu Cukierniczego (ZPC) Otmuchów informowały o ryzyku zalania ich zakładów produkcyjnych. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, Marcin Kukliński, prezes zarządu ZPC Otmuchów, zapewnia, że sytuacja została opanowana, jednak firma wciąż pozostaje w stanie podwyższonej gotowości.

Prezes Kukliński podkreślił, że sytuacja była bardzo dynamiczna i wymagała natychmiastowej reakcji. Z informacji, które otrzymała firma, największe zagrożenie związane z p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. wrzesień 2024 05:49