22.01.2022 / 19:08
StoryEditor

Kaufland stworzył wirtualny supermarket w Metaverse

Kauf Island (Kaufland)
Kaufland stworzył wirtualną wyspę w odnoszącej sukcesy grze Nintendo „Animal Crossing: New Horizons”. Wyspa otrzymała nazwę Kauf Island. To wirtualny supermarket prowadzony przez postać z gry o imieniu Phil Leita (w języku niemieckim fonetycznie wymawia się jako kierownik sklepu) – informuje Business Insider.

„Metaverse oferuje potencjał sprzedażowy dla marek i detalistów” -  powiedział Helge Ruff, dyrektor generalny agencji marketingu cyfrowego OneTwoSocial „Handels...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 05:00
StoryEditor
Ani Biedronka, ani Lidl. W styczniu 2025 r. to Auchan był królem niskich cen. Dziwi pozycja hal Makro [KOSZYK ASM SFA]

W styczniu 2025 r. Auchan, Biedronka, Makro Cash & Carry okazały się liderami cenowymi, zachowując swoje pozycje z grudnia ub.r. Najdroższa była natomiast sieć… Dino. W handlu widać było skutki utrzymującej się wysokiej inflacji. Według najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy, opracowanego przez ASM SFA, w 11 na 13 sieciach objętych analizą, średnia cena koszyka zakupowego wyniosła więcej niż 300 zł.

W styczniu 2025 r. średnia cena koszyka zakupowego ASM SFA wyniosła 312,19 zł. Drożyzna nie odpuszcza – w 11 na 13 przebadanych sieci średnie ceny koszyków wyniosły powyżej 300...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 12:16
StoryEditor
Nastroje polskich konsumentów w grudniu 2024 r. były wyraźnie lepsze od średniej dla UE [GfK – An NIQ Company]
Nastroje polskich konsumentów wyraźnie lepsze od średniej dla UE (Shutterstock)

Nastroje polskich konsumentów nie są optymistyczne – wskaźniki nadal są nieznacznie ujemne – ponieważ nie ustają obawy o rosnące koszty życia i niespokojną sytuacją geopolityczną. Mimo wszystko Polacy jako konsumenci mają samopoczucie zdecydowanie lepsze od średniej unijnej.

Jak wynika z raportu GfK – An NIQ Company, po kilku bardzo trudnych latach wydaje się, że 2024 r przyniósł nieco wytchnienia, czy wręcz nadziei na powrót do "normalności" – co...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 18:01