Główne powody popularności zakupów online to szybkość i wygoda. Konkurencja wśród sprzedawców jest duża, a zdobycie klientów zależy od sprostania rosnącym oczekiwaniom klientów. Tym ostatnim zależy na wygodzie i na czasie, dlatego oczekują usprawnień i skrócenia ścieżki zakupowej do minimum. Każdemu, kto prowadzi własny biznes lub działa w branży e-commerce, z pomocą przychodzi usługa InPost Pay.
Jest to rozwiązanie, łączące płatność i dostawę w jednym przycisku! To wyjątkowe ułatwienie dla klientów, które pomoże skrócić proces finalizacji zakupów. Usługa pozwala zwiększyć zadowolenie kupujących oraz konwersję w sklepach internetowych.
Użytkownicy InPost Mobile mogą składać zamówienia w wygodny sposób - bez konieczności wypełniania zbędnych formularzy czy tworzenia nowych kont w poszczególnych sklepach. Nie muszą już tracić więcej czasu na wykonywanie pobocznych zadań ani bać się np. o błędne wypełnienie formularza z adresem doręczenia przesyłki.
Jak łatwo zyskać dostęp do potencjalnych klientów?
Usługa Inpost Pay jest przeznaczona wyłącznie dla tych przedsiębiorców, którzy się na takie wdrożenie zdecydują. A dlaczego warto rozważyć takie rozwiązanie w swoim biznesie? Zasięgi InPost Mobile mogą w prosty sposób przełożyć się na zasięgi sklepów online, które zdecydują się na wdrożenie u siebie usługi InPost Pay. W aplikacji InPost Mobile powstała już specjalna zakładka, w której umieszczono wszystkie sklepy oferujące swoim klientom usługę InPost Pay. Wdrożenie takiej opcji przez sklepy internetowe daje zatem ich markom dużą ekspozycję - z korzyścią dla biznesu.
Wsparcie dla sprzedawców online
Z drugiej strony InPost Pay może stanowić duże wsparcie szczególnie dla tych sprzedawców online, którzy dopiero wchodzą na rynek. Współpraca z tak uznaną marką jak InPost, przez wprowadzenie jej usług do swojego e-commerce, podbija wiarygodność sklepu w oczach potencjalnych klientów.
Warto podkreślić, że sprzedawca nie traci przez wdrożenie InPost Pay dostępu do danych sprzedażowych swojego sklepu - pozostają one nadal widoczne, a koszyk w InPost Pay jest kopią koszyka ze sklepu sprzedawcy, który nadal ma dostęp do ważnych danych, umożliwiających na dalsze rozbudowywanie biznesu i strategii marketingowych.
Konsumenci niechętnie zmieniają przyzwyczajenia, a szeroki wybór opcji dostosowany do potrzeb różnych klientów jest w tych czasach koniecznością. Rezygnacja przez sprzedawcę z popularnych metod dostarczania zamówień czy uiszczania opłat staje się przyczyną, dla której kupujący szukają innego sklepu z podobną ofertą, która spełni ich oczekiwania.
Zakupy z InPost Pay nie zburzą dotychczasowych zwyczajów klientów - aplikacja umożliwia opłacanie zamówień kartą oraz inne popularne opcje (przelew, Google Pay, Apple Pay, Blik). Ponadto w InPost Pay klient otrzymuje dostęp do wszystkich opcji dostarczania przesyłek, realizowanych przez InPost.
Jak InPost Pay skróci ścieżkę zakupową klientów?
Usługa InPost Pay pozwala na skrócenie ścieżki zakupowej tak bardzo, jak to tylko obecnie możliwe. Dokonano tego dzięki połączeniu płatności i dostawy w jeden przycisk.
Zarejestrowanie się w usłudze znacznie ułatwia klientowi dokonywanie zakupów w tych wszystkich sklepach internetowych, które wdrożą to rozwiązanie. Konsument kupuje szybciej - m.in. dzięki temu, że nie musi zakładać profilu na stronie każdego e-sklepu i wypełniać tam zbędnych formularzy. Wystarczy zatem, że użytkownik zdefiniuje w aplikacji swoją ulubioną formę płatności (np. kartą) i preferowane miejsce odbioru (np. Paczkomat, PaczkoPunkt).
Co istotne, wystarczy zrobić to tylko raz, a dane będą użyte przy składaniu kolejnych zamówień, z różnych sklepów. Wpłynie to na znaczące skrócenie ścieżki zakupową dla wszystkich kolejnych zakupów z wykorzystaniem InPost Pay - nie trzeba będzie już za każdym razem wybierać sposobu płatności, dostawy i podawać po raz kolejny danych. Warto dodać, że merchanci z włączoną usługą InPost Pay mogą zaproponować swoim klientom końcowym dodatkowe rabaty i benefity.
Więcej informacji można znaleźć na stronie https://inpostpay.pl/biznes.