24.07.2021 / 08:51
StoryEditor

Fusion shopper - kto to taki? W pandemii narodził się nowy typ polskiego konsumenta

Z badań wynika, że 58 proc. Polaków nie lubi przebywać w zatłoczonych sklepach (fot. Shutterstock)
Polacy przeciętnie sześć razy w ciągu miesiąca robią zakupy w sklepach stacjonarnych, ok. cztery razy online i trzy razy za pomocą metody click&collect. To dlatego firma DS Smith, która przeprowadziła badanie, wskazuje na narodzyny "nowego typu konsumenta", tzw. fusion shoppera, czyli osoby, która łączy zakupy w kilku kanałach (sklepy fizyczne, e-sklepy z dostawą oraz click&collect).

- Badanie pokazuje też, że nadal ponad połowa Polaków (52 proc.) woli bardziej kupować w sklepach stacjonarnych niż przez internet czy click&collect. Co więcej, dla połowy respo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 12:02
StoryEditor
Sieć Xtreme Fitness Gyms wejdzie na giełdę w Warszawie? Łukasz Dojka, założyciel XFG: Rozważamy taki scenariusz [NASZ NEWS]
Założyciel Xtreme Fitness Gyms

Xtreme Fitness Gyms prężnie poszerza swoją działalność. Sieć jeszcze w tym roku zamierza otworzyć swój setny punkt, a do 2027 r. na mapie naszego kraju ma być ich niemal 230. Zapytaliśmy założyciela firmy, czy w związku ze sporym potencjałem projektu oraz dużym zainteresowaniem ze strony inwestorów finansowych, XFG może w niedalekiej przyszłości pojawić się na Giełdzie Papierów Wartościowych. Łukasz Dojka przyznał, że ta opcja jest rozważana.

Xtreme Fitness Gyms to coraz bardziej rozpoznawalna marka w naszym kraju. Projekt cieszy się sporym zainteresowaniem ze strony franczyzobiorców. Obecnie sieć liczy ponad 80 pu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 12:03
StoryEditor
Żabka testuje różne metody zbiórki opakowań. Sieć sprawdza, jakie formy komunikacji z konsumentami są najskuteczniejsze

Instytut Łukasiewicz – PIT zorganizował panel dyskusyjny "System kaucyjny: wyzwania dla branży i samorządów. Jak pogodzić różne perspektywy?". Polski handel detaliczny reprezentowała sieć Żabka, która od kilku lat testuje różne formy zwrotu opakowań nadających się do recyklingu.

Sieć Żabka od kilku lat aktywnie włącza klientów swoich sklepów w zbiórkę opakowań nadających się do ponownego użytku lub przetworzenia, testując różne formy ich zwrotu. Opróc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 19:00