29.09.2021 / 10:50
StoryEditor

E-commerce rośnie w siłę. Co się sprzedaje w sklepach internetowych?

W ubiegłym roku konsumenci kupowali najchętniej sprzęt kuchenny i do domowych biur. Jeszcze wcześniej zaopatrywali się w środki czystości, rośliny i narzędzia ogrodowe. Co teraz Polacy najchętniej kupują w internecie? Zestawianie powstało na podstawie danych wewnętrznych IdoSell.

IdoSell to platforma sklepowa należąca do IAI S.A. oferująca narzędzie dla sklepów internetowych. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat i współpracuje m.in. z Google, Faceboo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 10:20
StoryEditor
Klarna zacieśnia współpracę z Zalando. Wprowadza nową opcję w Polsce i za granicą
Klarna, globalna sieć płatności i asystent zakupowy oparty na sztucznej inteligencji, zacieśnia współpracę z Zalando, europejską multibrandową platformą modową (fot. Axel Öberg)

Klarna, globalna sieć płatności i asystent zakupowy oparty na sztucznej inteligencji, zacieśnia współpracę z Zalando, europejską multibrandową platformą modową. W ramach partnerstwa w Polsce, Niemczech, Austrii, Holandii i Danii została wprowadzona opcja „Zapłać w 3 ratach”. Rozszerzenie usługi wynika z sukcesu ubiegłorocznej premiery we Francji, Włoszech i Hiszpanii.

Partnerstwo obejmujące wiele europejskich rynków to znaczący krok milowy dla rozwoju Klarny – Zalando to jedna z wiodących i najbardziej wpływowych platform modowych i lifest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 15:40
StoryEditor
Kwadratowe Doritos! To prawie jak prostowanie bananów. Marka Doritos zmienia wygląd swoich kultowych chipsów
Doritos (fot. Wiadomoscihandlowe.pl)

Marka Doritos nie będzie już w Wielkiej Brytanii sprzedawać swoich kultowych chipsów w kształcie trójkątów. Zastąpią je warianty kwadratowe.

Producent opublikował na Instagramie na Instagramie zdjęcie z podpisem “The shape of things to come” (ang. Kształt rzeczy, które nadejdą), które jest nawiązaniem do powieści H.G...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. styczeń 2025 05:23