Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e-finansami mają szansę ubiegać się o nagrody w 21 kategoriach konkursu e-Commerce Polska Awards 2023. Rywalizacja obejmie zasięgiem małe, średnie i duże sklepy internetowe, platformy e-commerce i e-usług oraz wspomniane firmy finansowe. E-Izba zadbała o tak szerokie spektrum domen e-handlu w tym konkursie, aby dać szansę jak największej liczbie firm. Doceniane będą te zespoły, które wyróżniają się na rynku wizją rozwoju biznesu, innowacyjnym podejściem oraz sukcesami komercyjnymi.
Zdrowa rywalizacja
Trzon konkursu stanowią następujące kategorie:
- Dla małych, średnich i dużych podmiotów prowadzących e-sprzedaż: Design &Usability, Best campaign, Best in omnichannel, Best on mobile, Best in crossborder, Best e-commerce B2B, The best e-commerce loyalty program, Best e-commerce retailer, Best in CSR, Best adaptation to new digital reality B2C, Best innovator in e-commerce.
- Dla e-usług: Best tool for e-commerce, Best logistic tool, Best automatization tool/technology/product in e-commerce, Best omnichannel tool/ technology/solution, Best e-commerce B2B tool/technology/solution, Best cross-border tool/technology/solution.
- Dla firm finansowych – Best online insurer, Best innovative e-payment solution, Best e-banking implementation oraz Best buy now – pay later solution.
W tym roku konkurs został poszerzony o nową kategorię The best e-commerce loyalty program, która poszerzyła pierwszą z w/w wymienionych grup. W tym przypadku jury doceni najbardziej efektywny program lojalnościowy lub subskrypcyjny w biznesie online, który został wdrożony w okresie od kwietnia 2022 do końca marca 2023 roku.
The best wśród the best
W tym roku – po raz szósty – poznamy zwycięzcę nagrody głównej, wyłonionego spośród laureatów wszystkich kategorii. O przyznaniu tego tytułu zdecyduje najwyższa średnia głosów oddanych przez jury - autorytety i specjalistów w dziedzinach technologii i handlu. Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej nie kryje zadowolenia z zwiększającego znaczenia i zasięgu konkursu e-Commerce Polska Awards:
„To szczególna nagroda. Przyznając ją chcemy podkreślić demokratyczny i przekrojowy charakter samego konkursu, jak i nagrodzić firmę i jej zespół, który zaimponował, a wręcz zachwycił obserwatorów całego rynku”.
Zwycięzców konkursu poznamy podczas gali, która odbędzie się 21 września w Crystal Palace w Krakowie.
Firmy biorące udział w konkursie będą miały okazję przedstawienia w zgłoszeniach problemów, z jakimi mierzyły się w obliczu zmian społeczno-gospodarczych, a także metod ich rozwiązania. W opracowanym przez e-Izbę raporcie “(E)mergency Commerce”, którego I część będzie miała swoją premierę w maju, autorzy opracowania poddali analizie opinie konsumentów, którzy podzielili się informacją na temat swojej aktualnej sytuacji finansowej, a także swoimi obawami i przewidywaniami w kontekście zarządzania budżetem oraz zmianami w strategii zakupowej online.
W oczekiwaniu na finał
e-Commerce Polska Awards to przede wszystkim doskonała okazja dla firm do zaprezentowania swoich produktów i usług, oraz zdobycia uznania za rynkowe osiągnięcia. Sam finał konkursu to prestiżowe wydarzenie, w którym biorą udział eksperci i profesjonaliści z Polski i spoza niej. Stanowi platformę do nawiązywania kontaktów, dzielenia się spostrzeżeniami i poznawania najnowszych trendów i najlepszych praktyk w e-commerce.
Z tych wszystkich powodów wydaje się, że uczestnictwo w konkursie i finałowej gali jest konieczne dla każdej i każdego, kto jest związany z branżą e-commerce w kraju. Nie ma lepszego miejsca, gdzie można spotkać liderów branży, porównywać się lub uczyć od najlepszych i wspólnie świętować osiągnięcia całego krajowego e-commerce.
Ważne informacje:
- Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 6 czerwca 2023 roku.
- Nad poprawnością przebiegu pracy jury czuwa audytor konkursu - kancelaria Porębski i Wspólnicy.
- Partnerami głównymi E-commerce Polska Awards są: Allegro, InPost i Przelewy 24.
Więcej informacji na temat konkursu znajdziecie na stronie: https://ecpawards.pl/