29.03.2022 / 11:50
StoryEditor

Demoniczny wzrost przychodów Answear.com. Sprzedaż online wzrosła o 66,6 proc.

Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com (Answear.com)
Answear.com wypracował 281,9 mln zł sprzedaży online w IV kwartale 2021 roku, co oznacza wzrost o 77,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2020 r. Sprzedaż online w całym 2021 r. wyniosła 721,2 mln zł i wzrosła o 66,6 proc. w porównaniu do 2020 r.

Answear.com znacząco rozszerzył w zeszłym roku ofertę produktową – z 87 tys. produktów znajdujących się w sprzedaży pod koniec 2020 roku do 145 tys. na koniec 2021 r. – Planowan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 17:13
StoryEditor
MediaMarkt ostrzega przed oszustami oferującymi fałszywe rabaty. Jak działają przestępcy?
Cyberatak na firmę spożywczą (Shutterstock)

Sieć MediaMarkt alarmuje, że w ostatnich dniach zaobserwowano wzmożoną aktywność oszustów, którzy wykorzystując wizerunek firmy, próbują wyłudzać dane osobowe i pieniądze od internautów. Przestępcy tworzą fałszywe posty i reklamy w mediach społecznościowych, oferując markowy sprzęt elektroniczny w nierealnie niskich cenach.

"Oszuści podszywają się pod MediaMarkt i kuszą nierealnie niskimi cenami. Chcemy ostrzec przed fałszywymi promocjami w mediach społecznościowych i przypominamy o zasadach bez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 11:14
StoryEditor
Akcjonariusze Orlenu mogą zacierać ręce. Koncern ogłasza strategię do 2035 roku z nową polityką dywidendową
Grupa Orlen ogłasza strategię do 2035 r. (fot. wiadmoscihandlowe.pl)

Grupa Orlen ogłosiła 10-letnią strategię pn. "Energia jutra zaczyna się dziś". Skuteczne wdrożenie inicjatyw strategicznych ma pozwolić na transformację Grupy Orlen w kierunku zintegrowanej, zdywersyfikowanej i odpornej na cykle gospodarcze organizacji. Koncern deklaruje ambicję zapewnienia stabilnego tempa wzrostu zysku operacyjnego i regularnej wypłaty rosnącej dywidendy.

Strategia Grupy Orlen "Energia jutra zaczyna się dziś” zbudowana jest na dwóch fundamentach:

Dekarbonizacja aktywów i transformacja energetyczna rozumiana jako prowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 07:53