30.09.2022 / 19:47
StoryEditor

Broń.pl chce zdobyć fundusze na rozwój sprzedaży broni przez internet i rozbudowę oferty marki własnej. Spółka planuje debiut na giełdzie

Mirosław Klekot, dyrektor ds. e-commerce Broń.pl (Broń.pl)
Spółka Broń.pl, do której należy jeden z największych w Polsce sklepów internetowych, specjalizujących się w sprzedaży produktów strzeleckich i obronnych, odzieży oraz akcesoriów survivalowych, ogłosił, że w IV kw. 2022 r. planuje przeprowadzenie oferty publicznej akcji w ramach kampanii crowdinvestingowej. Zostanie ona przeprowadzona na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC – CrowdConnect. Spółka planuje pozyskać od inwestorów 2,5 mln zł. Zebrane środki przeznaczone mają zostać na poszerzenie oferty produktowej, w tym rozwój marek własnych, rozwój sklepu internetowego oraz działania marketingowe.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.02.2025 / 20:49
StoryEditor
Kaufland zapowiada przyspieszenie ekspansji w Polsce
Kaufland Słowacja

Zaledwie dwa miesiące temu Kaufland otworzył w Polsce swój sklep nr 250. Teraz niemiecki operator sieci supermarketów sygnalizuje przyspieszenie ekspansji i otwarcie w najbliższym czasie dwóch nowych marketów.

Kaufland otworzy wkrótce dwa nowe supermarkety w Polsce. Placówki powstaną w Kozienicach i Warszawie przy ul. Szpotańskiego – pochwalił się Stefan Hoppe, prezes sieci w naszym k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 09:24
StoryEditor
Carrefour otwiera sklep w nowym formacie. Czym jest nowy koncept "300"? To ma być broń na dyskonty
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)

Carrefour Polska otworzył w Warszawie pierwszy sklep w nowym formacie "300", zajmujący powierzchnię 300 metrów kwadratowych. Jak wygląda i czym wyróżnia się koncepcja?

Placówka mieści się przy ul. Żupniczej 16 na Pradze Południe. Mimo niewielkiej przestrzeni handlowej, sklep oferuje 6000 produktów. Jak informuje firma,nowy format ma przys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. luty 2025 00:38